پیکر شهدای گمنام مورد استقبال مردم خلخال قرار گرفتند


پیکر شهدای گمنام مورد استقبال مردم خلخال قرار گرفتند

اردبیل _ ایرنا _پیکرهای 2 شهید گمنام دفاع مقدس عصر شنبه وارد خلخال شد و مورد استقبال اهالی شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، همزمان با ورود پیکرهای ۲ شهید گمنام به خلخال این شهر دوباره عطر و بوی شهادت به خود گرفت و پیکرهای این شهیدان پس از انجام تشریفات نظامی با حضور جمع زیادی از مسئولان و مردم منطقه استقبال و تا محل سپاه ناحیه مشایعت شد.

امروز ندای "شهیدان زنده اند الله اکبر، به خون آغشته اند الله اکبر" در خیابان‌های خلخال به آسمان بلند شده و استقبال کنندگان از شهدا از میدان بسیج تا سپاه ناحیه خلخال آنها را همراهی کردند.

پیکرهای شهدای گمنام در مسیر اردبیل تا خلخال نیز چند بار توسط اهالی روستاهای آراللو، بودالالو، قره قشلاق، گنجگاه، شهر گیوی و روستاهای مسیر شهرستان کوثر تا خلخال متوقف شد تا اهالی این روستاها آنها را در آغوش کشیده و برایشان لالایی مادرانه سر دهند.

پیکرهای شهدای گمنام میهمان خلخال پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا و وداع با شهیدان، صبح روز یکشنبه نهم تیرماه ساعت ۱۰ صبح از محل میدان معلم به سمت دانشگاه آزاد اسلامی تشییع و در محوطه این دانشگاه به خاک سپرده خواهند شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا