50 مسکن نو به مددجویان سیلزده مانه و سملقان تحویل شد


50 مسکن نو به مددجویان سیلزده مانه و سملقان تحویل شد

بجنورد _ ایرنا _ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مانه و سملقان گفت: 50 واحد مسکونی تازه ساخته شده به مددجویان این شهرستان، که منازل آنان بر اثر سیل بهار امسال تخریب شده بود، تحویل شد.

غلامعباس صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای ساخت این واحدها مجموعاً ۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در جریان بارش‌های شدید بهاری و جاری شدن سیل در این شهرستان مسکن ۳۹۲ خانوار از مددجویان کمیته امداد آسیب دید که بر اساس بررسی صورت گرفته منازل آسیب دیده ۸۰ خانواده واجد شرایط نوسازی مسکن تشخیص داده شده است.

وی گفت: ۴۰ واحد از این منازل توسط کمیته امداد و ۴۰ واحد نیز بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین کمیته امداد و ناحیه مقاومت سپاه پاسداران، توسط آن نهاد ساخته می‌شود.

وی همچنین در خصوص ساخت مسکن مددجویی در چهار شهر آشخانه، قاضی، پیش قلعه و آوا نیز گفت: برای ۳۰ خانواده مددجو پرونده ساخت مسکن تشکیل شده که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد مانه و سملقان از تعمیر ۵۰ واحد مسکن مددجویان در مناطق زلزله زده این شهرستان نیز خبر داد و افزود: یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی امداد و خیران برای این منظور هزینه شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) مانه و سملقان ۶ هزار و ۱۲۴ مددجو را در قالب سه هزار و ۱۲۴ خانوار زیر پوشش دارد.

۵۱۳۲/۷۱۸۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط