استراتژی تساوی پرسپولیسی ها برای بازی های خارج از خانه !


در این مطلب عملکرد کلی پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه‌ در لیگ هجدهم را بررسی کرده ایم که در ادامه می خوانید. نوشته استراتژی تساوی پرسپولیسی ها برای بازی های خارج از خانه ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استراتژی تساوی پرسپولیسی ها برای بازی های خارج از خانه !

بررسی عملکرد کلی پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه‌ در لیگ هجدهم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۵
استراتژی تساوی پرسپولیسی ها برای بازی های خارج از خانه !

در این مطلب عملکرد کلی پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه‌ در لیگ هجدهم را بررسی کرده ایم که در ادامه می خوانید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از ویژگی‌های تیم‌های مدعی، امتیازگیری نسبتاً زیاد آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه است و معمولاً تیم‌های مطرح نباید تفاوت زیادی میان عملکرد داخل خانه‌شان با بازی‌های خارج از خانه دیده شود، اما آیا این ویژگی در قهرمان لیگ وجود داشت؟ برای پاسخ به این سؤال و همچنین عملکرد کلی پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه‌شان در لیگ هجدهم با ما همراه باشید.
۱- پیروزی ۳۳ درصدی در خارج از خانه
در زمینه برد‌های خارج از خانه عملکرد پرسپولیس (برعکس میزان برد‌های خانگی‌اش) چندان خوب نبود و از ۱۵ بازی که آن‌ها در لیگ هجدهم در بیرون از خانه برگزار کردند، تنها ۵ برد در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود و این یعنی آن‌ها از سه مسابقه بیرون خانه فقط یکی را با برد پشت سر گذاشته‌اند.
۲- سهم عمده تساوی‌های خارج از خانه
حدود دوسوم از نتایج خارج از خانه پرسپولیس در لیگ هجدهم تساوی و تقسیم امتیازات بود. طبق آمار سرخپوشان تهرانی ۹ دیدار از ۱۵ مسابقه خود را با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رساندند تا دقیقاً در ۶۰ درصد از مسابقات خارج از خانه‌شان مساوی کرده باشند.
۳- تنها شکست خارج از خانه پرسپولیس
در لیگ هجدهم پرسپولیس تنها یک شکست در کارنامه‌اش ثبت شد که آن هم در خارج از خانه بود که طی آن قهرمان لیگ در هفته هفدهم مقابل فولاد خوزستان دو بر یک شکست را برای اولین و آخرین بار قبول کرد.
۴- پرگل‌ترین و قاطع‌ترین برد خارج از خانه
از ۵ برد خارج از خانه پرسپولیس پرگل‌ترین آن‌ها با نتیجه سه بر یک رقم خورد که در هفته بیست و دوم سپیدرود رشت را در آخرین بازی که در سال ۹۷ برگزار می‌کردند سه بر یک شکست دادند، اما اختلاف دو گلی که این برد داشت تنها برد قاطع آن‌ها نبود و پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل پیکان هم که با اختلاف دو گل بود تا با این بردها، قاطع‌ترین برد‌های خارج از خانه پرسپولیس در فصل گذشته رقم بخورد.
۵- ۱۱ امتیاز خارج از خانه پرسپولیس در دور رفت
در دور رفت و از ۷ بازی که سرخپوشان پایتخت انجام دادند ۱۱ امتیاز نصیب آن‌ها شد که به دلیل ثبت ۲ پیروزی و ۵ تساوی بود. با این حساب میانگین امتیاز پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه و در دور رفت حدود ۶/۱ امتیاز از هر بازی شد.
۶- میانگین ۱/۶۲ امتیاز از ۸ بازی خارج از خانه
در دور برگشت هم تقریباً عملکرد قهرمان لیگ در بازی‌های خارج از خانه‌اش مشابه دور رفت بود. در این مقطع زمانی پرسپولیس ۸ بازی برگزار کرد که ۳ تای آن‌ها را با برد پشت سر گذاشت و در ۴ مسابقه دیگر با تساوی میدان را ترک کرد و یک شکست هم در کارنامه‌اش ثبت شد تا در دور برگشت و در بازی‌های خارج از خانه‌اش طی این زمان ۱۳ امتیاز به دست بیاورد.
۷- ۴ دیداری که پرسپولیس در خارج از خانه گل نزد
از ۱۵ مسابقه‌ای که پرسپولیسی‌ها در خارج از خانه برگزار کردند، در ۴تای آن‌ها در گلزنی ناکام مطلق بودند که از قضا هر ۴تای آن‌ها تساوی‌های صفر- صفر بود تا حداقل این عدم گلزنی سرخ‌ها با امتیاز همراه باشد. این چهار مسابقه به ترتیب در هفته‌های سوم، هشتم، نوزدهم و بیست و ششم و مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، استقلال تهران، نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن اصفهان بود و البته جالب این بود که در تنها شکست سرخپوشان در لیگ هجدهم آن‌ها گلزنی کرده بودند.
منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی