مردمی سازی تبلیغ رویکرد جدید تبلیغات اسلامی است


مردمی سازی تبلیغ رویکرد جدید تبلیغات اسلامی است

کرج – ایرنا - مسوول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی مردمی‌سازی تبلیغ را راهبرد اصلی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: رسیدن به این هدف نیازمند وضعیت سنجی و بررسی دقیق در استان ها است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نجفی روز شنبه در نشست تخصصی همکاران فرهنگی انقلاب اسلامی در استان البرز که در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، افزود: در چنین رویکردی مطالبات بر اساس مطالعات میدانی و حقیقی صورت می‌گیرد تا هم استان بتواند مسیر راه خود بهتر انتخاب کرده و هم اولویت‌های خود را متناسب با انتظارات فعالان فرهنگی پیش ببرد.

وی گفت: به همین منظور سلسله نشست‌های تخصصی همکاران فرهنگی انقلاب اسلامی در استان البرز در قالب ۱۰ نشست با گروه‌های مختلف هدف با موضوع نقش سازمان تبلیغات اسلامی در تحول فرهنگی استان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شده است.

نجفی افزود: این نشست‌ها در استان البرز با ۱۰ گروه اعم از فعالان فرهنگی، بانوان مبلغه، هیئات مذهبی، اصحاب رسانه، ائمه جمعه و جماعات، کارشناسان و مدیران تبلیغات اسلامی، فعالان فرهنگی تربیتی قرآنی و روحانیون مستقر انجام شده است.

وی تصریح کرد: معاونت راهبری استان‌ها با هدف تقویت و هدایت فکری و گفتمانی شعب استانی شکل گرفته است تا از نقطه صفر انتصاب از مدیران استانی حمایت کند.

نجفی ادامه داد: برنامه‌ای که تعریف شده به این شکل است که همزمان با معارفه مدیرکل جدید، دید جدیدی نسبت به وضعیت استان مدنظر داشته باشیم تا نظام شناسایی چالش‌ها و فرصت‌ها را در برنامه داشته و در نهایت ارتباط خوبی با فعالان فرهنگی صورت گیرد.

مسئول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در دوره ریاست حاج آقای قمی تمرکز بر مردمی‌سازی تبلیغ و عدم تصدی‌گری دارد، افزود: باید بتوانیم گروه‌های مردمی و فعالان فرهنگی در استان‌ها را در سازمان تبلیغات اسلامی دخیل کنیم.

وی با بیان اینکه باید با مردمی کردن امور ضمن برون‌سپاری به کمک مردم کارها را دنبال کنیم، گفت: این نشست‌های تخصصی با سه هدف بازبینی میدانی مأموریت‌ها و اعلام وظایف سازمانی، مردمی سازی تبلیغ و جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

نجفی افزود: مردمی سازی تبلیغ زمانی محقق می‌شود که بتوانیم ارتباطمان را با فعالین فرهنگی و نخبگان فرهنگی برقرار ساخته و نظراتشان را از پله اول مدنظر قرار دهیم.

وی هدف آخر از برگزاری این نشست‌ها را تسهیل گری و ایجاد بستر برای فعالیت مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد.

در این نشست اصحاب رسانه نظرات خود را در خصوص نیازها و چالش‌های فرهنگی استان البرز ارائه کردند.

آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز روز دوشنبه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود.

۶۱۵۶/‏‬ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !