پیکر سه شهید گمنام در بیرجند به خاک سپرده شد


پیکر سه شهید گمنام در بیرجند به خاک سپرده شد

بیرجند - ایرنا - پیکر پاک سه شهید گمنام روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در بیرجند تشییع و به خاک سپرده شد.

آیین تشییع شهدای گمنام امروز (شنبه) با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم از مدرسه علمیه رضویه در سجادشهر بیرجند آغاز شد و تا میدان ولایت ادامه داشت.

پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس دیروز (جمعه) از طریق فرودگاه بیرجند وارد خراسان جنوبی و مراسم وداع با شهدا همراه با بزرگداشت شهدای هفتم تیر شامگاه گذشته در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

پیکر ۲ شهید گمنام امروز بنا بر هماهنگی انجام شده در شهرک چهکند بیرجند و یک شهید نیز در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به خاک سپرده شدند.

شهدای گمنام تشییع شده از مناطق عملیاتی شرهانی، سومار و شرق بصره و در عملیات‌های محرم، کربلای پنج و رمضان تفحص شده بودند که پس از سال‌ها امروز بر دستان گرم مردم مومن و ولایتمدار خراسان جنوبی تشییع و در ۲ نقطه به خاک سپرده شدند.

شهدای ۱۹ و ۲۳ ساله مناطق عملیاتی سومار و شرق بصره در شهرک چهکند بیرجند و شهید ۲۳ ساله منطقه عملیاتی شرهانی در سپاه انصارالرضا (ع) خاکسپاری شدند.

با احتساب میزبانی از این سه شهید تاکنون خراسان جنوبی از ۱۴۹ شهید گمنام در ۵۶ نقطه استان میزبانی کرده است.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج