محمد نصرتی : امیدوارم جواب اعتماد باشگاه را بدهم


سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان گفت که هدف او و باشگاه صعود به لیگ برتر است. نوشته محمد نصرتی : امیدوارم جواب اعتماد باشگاه را بدهم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

محمد نصرتی : امیدوارم جواب اعتماد باشگاه را بدهم

محمد نصرتی : هدف‌مان صعود به لیگ برتر است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۸
محمد نصرتی : امیدوارم جواب اعتماد باشگاه را بدهم

سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان گفت که هدف او و باشگاه صعود به لیگ برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز اظهار داشت:

قبل از هر چیز از اعتماد مجموعه گل‌ریحان به ویژه مدیریت این باشگاه دکتر حمزه‌لو تشکر می‌کنم که به مربی جوانی مثل من اعتماد کردند و امیدوارم جواب این اعتماد را بدهم. باشگاه فصل پیش برای صعود به لیگ برتر هزینه کرد اما در این راه ناکام ماند از این‌رو برای این فصل در انتخاب کادرفنی و بازیکنان قصد دارد سنجیده‌تر عمل کند. حضور افراد باتجربه‌ای چون صادق حسن‌وند در باشگاه نیز تاثیرگذار بوده و همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در فصل آینده یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

وی در مورد هدف تیمش در فصل آینده عنوان کرد:

قطعا هدف ما صعود به لیگ برتر است از این جهت که واقعا مجموعه پتانسیل رسیدن به این هدف را دارد. به همین دلیل از امروز به دنبال بستن تیمی قدر خواهیم بود و سعی می‌کنیم بازیکنان با تجربه و جوانی را در تیم داشته باشیم. قرارداد بیشتر بازیکنان فصل پیش به اتمام رسیده و به دنبال این هستیم که نفرات شایسته را حفظ کنیم. یکسری از بازیکنان لیگ برتر هم که به هر دلیل نتوانستند با تیم لیگ برتری به توافق برسند مدنظرمان هستند که با آنها نیز وارد مذاکره خواهیم شد.

محمد نصرتی درباره انتخاب دستیارانش خاطرنشان کرد:

گزینه‌هایی برای عضویت در کادرفنی مدنظر هستند که ظرف ۴۸ ساعت آینده در مورد آنها به جمع بندی نهایی خواهیم رسید. هدف‌مان این است که کادری کامل و کاربلد داشته باشیم تا بتوانیم تجربیات خود را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. ضمن اینکه به دنبال این هستیم در اولین اقدام در استان البرز فراخوان داده و از بازیکنان جوان و شایسته تست بگیریم. ممکن است در این چند مرحله تست بتوانیم بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان