محور هراز به سمت تهران یکطرفه می شود


محور هراز به سمت تهران یکطرفه می شود

تهران-ایرنا- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: به علت افزایش تردد و ترافیک سنگین محور هراز از ساعت 13 امروز به سمت شمال مسدود و از ساعت 15 به سمت جنوب یک‌طرفه می شود.

سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با پایان یافتن تعطیلات و بازگشت مسافران از شهرهای شمالی کشور، به جهت روان سازی و تخلیه بار ترافیکی در محور هراز، از ساعت ۱۳ ظهر امروز تردد هرگونه وسیله نقلیه در این جاده از مبارک آباد آبعلی به سمت آمل بسته است.

وی ادامه داد: همچنین تردد وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن نیز از ساعت ۱۵ اجرا خواهد شد و تا ساعت ۲ بامداد نیز ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون در محور تهران فیروزکوه از شرق به غرب و به سمت تهران شاهد بار ترافیک هستیم، افزود: محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) پرحجم و سنگین است و این میزان در ساعات پایانی روز بیشتر خواهد شد.

سرهنگ محبی افزود: خوشبختانه در ایام تعطیل در محورهای شرقی به ویژه محور هراز با حضور نیروهای راهنمایی و رانندگی شاهد هیچگونه تصادف نبودیم ولی از رانندگان می خواهیم همکاری لازم را با نیروهای پلیس داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه از مسافران می خواهیم بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، ادامه داد: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، در مسیر ها تردد کنند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

تهرام /۷۲۴۶//‌۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی