شرایط برای سرمایه گذاری در توسعه گردشگری سدهای کرمانشاه فراهم است


شرایط برای سرمایه گذاری در توسعه گردشگری سدهای کرمانشاه فراهم است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اعلام اینکه شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه توسعه گردشگری سدهای استان فراهم است، گفت: متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه سدها و تفریحات آبی به این اداره کل مراجعه نمایند.

امید قادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با هماهنگی و مذاکراتی که با شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه صورت گرفته است، شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه سدها و تفریحات آبی در تعدادی از سدهای استان فراهم شده است.

او افزود: استان کرمانشاه با داشتن سدهای متعدد و رودخانه‌های خروشان فرصت‌های زیادی برای توسعه گردشگری در حوزه تفریحات آبی دارد که می‌تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.
قادری با اعلام اینکه از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: متقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه می‌توانند به معاونت سرمایه گذاری این اداره کل مراجعه نمایند و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ادامه داد: ضمن صدور مجوزهای لازم، سرمایه گذاران می‌توانند از تسهیلات مناسب برای احداث طرح‌های گردشگری در حوزه سدها برخوردار شوند.
او در خاتمه تاکید کرد: با استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن در راستای تسهیل در صدور مجوزهای مربوطه و ارائه تسهیلات بانکی از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت خواهیم کرد.

هم اکنون هشت سد در حال بهره برداری در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه وجود دارد.

استان کرمانشاه دارای بیش از چهار هزار و ۲۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده است.

کنیبه داریوش هخامنشی در بیستون تنها اثر جهانی استان کرمانشاه است.

۷۴۴۷-۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق