تعاون روستایی کردستان 1682 تن کالا توزیع کرد


تعاون روستایی کردستان 1682 تن کالا توزیع کرد

سنندج - ایرنا - مدیر سازمان تعاون روستایی کردستان گفت: این سازمان در سه ماه اول سال جاری یک هزار و 582 تن انواع کالاهای اساسی را برای تنظیم بازار توزیع کرد.

پیمان اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کالای تنظیم بازاری شامل ۳۴۴ تن برنج، ۸۸ تن گوشت منجمد، ۱۲ تن مرغ منجمد، ۹۴۳ تن شکر، ۹۶ تن روغن خوراکی، ۷۵ تن قند، ۲۰ تن رب گوجه فرنگی و ۱۲ تن خرما است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۶ هزار و ۴۰۶ تن آرد خام و خبازی نیز توسط اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی استان در بین روستاییان کردستانی توزیع شده است، افزود: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار، در سال جاری ۴۰ درصد کالاهای در روستاهای استان توزیع شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی کردستان گفت: از دیگر اقدامات توزیعی این سازمان در این مدت شامل ۴۲ میلیون و ۶۲ هزار لیتر نفت سفید، نفت گاز و بنزین و هفت میلیون و ۱۸۴ هزار کیلوگرم گاز CNG گاز LPG برای مصرف خانگی و ماشین آلات کشاورزی در روستاهای استان است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه دارد.

۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس