دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت پیوستند


دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت پیوستند

رشت - ایرنا - با مشخص شدن سرمربی سپیدرود رشت، دو بازیکن جدید به این تیم پیوستند.

مالک باشگاه سپیدرود روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از انتخاب علی نظر محمدی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت، اقدام به جذب بازیکنان جدید کردیم که تاکنون امید سام کن و مهیار نوری به جمع سرخپوشان رشتی پیوستند.

کیومرث بیات افزود: امید سام کن مدافع جوان و ۲۴ ساله که سابقه پوشیدن پیراهن سپیدرود را دارد، با عقد قراردادی دوباره به عضویت تیم سپیدرود درآمد تا در رقابت‌های فصل جاری این تیم پرطرفدار گیلانی را همراهی کند.

وی ادامه داد: همچنین مهیار نوری مدافع وسط اهل شهرستان رشت نیز با عقد قراردادی یک ساله به عضویت باشگاه سپیدرود رشت درآمد تا در فصل ۹۸-۹۹ پیراهن این تیم گیلانی را بر تن کند و با این تیم در رقابت‌ها حضور یابد.

مهیار نوری که ۲۵ ساله است در پست دفاع وسط بازی می‌کند و فوتبالش را از داماش گیلان و زیر نظر علی نظر محمدی آغاز کرد و سپس برای انجام خدمت مقدس سربازی راهی ملوان انزلی شد که وی سابقه دعوت به تیم ملی المپیک و دانشجویان ایران را دارد و در تیم‌های مس رفسنجان و بادران تهران نیز عضویت داشته است.

همچنین امید سام کن که سابقه عضویت در تیم‌های نیروی زمینی و پیکان را دارد، دو فصل پیش توسط نظر محمدی در لیگ برتر پیراهن سپیدرود را بر تن کرد و توانست بازی‌های خوبی را نیز ارائه کند که با حضور علی کریمی و خروج نظر محمدی از سپیدرود، سام کن نیز در لیست خروج این تیم قرار گرفت و فصل گذشته را در تیم خونه به خونه مازندران بازی کرد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟