فال روزانه 8تیر ماه 1398


فال روزانه 8تیر ماه 1398 آهای دوست عزیزی که در این روز به دنیا آمده اید: دوست عزیزی که 8 تیر به دنیا آمده ی، تولدت مبارک! امسال سال فوق العاده ای برای ریسک کردن است، پس سعی کنید که جسارت تان را بالا ببرید و کارهایی که تا به حال جرات انجام شان را نداشته اید، تجربه کنید. به زودی اتفاق مهمی در زندگی تان رخ می دهد که دلیلش را نمی دانید و حتی نمی...

فال روزانه 8تیر ماه 1398

فال روزانه 8تیر ماه 1398

فال روزانه 8تیر ماه 1398

آهای دوست عزیزی که در این روز به دنیا آمده اید:

دوست عزیزی که ۸ تیر به دنیا آمده ی، تولدت مبارک! امسال سال فوق العاده ای برای ریسک کردن است، پس سعی کنید که جسارت تان را بالا ببرید و کارهایی که تا به حال جرات انجام شان را نداشته اید، تجربه کنید. به زودی اتفاق مهمی در زندگی تان رخ می دهد که دلیلش را نمی دانید و حتی نمی دانید چه عکس العملی نسبت به آن نشان دهید. این اتفاق چون ستاره ای زندگی شما را روشن و از این رو به آن رو خواهد کرد. آن را به فال نیک بگیرید و تا انتهای سال از تاثیرات آن در جوانب مختلف زندگی تان استفاده کنید و لذت ببرید. امسال از لحاظ مالی در وضعیت بهتری قرار خواهید گرفت زیرا تغییراتی در محیط کارتان بوجود می آید که به نفع شما تمام خواهد شد. موضوعی مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده است، شاید اکنون نتوانید به طور کامل آن را حل کنید اما در چند ماه آتی گره ان را باز خواهید کرد. در رابطه عاطفی، درهای زیادی به روی شما گشوده می شود و روزهای پر هیجان تری را تجربه خواهید کرد، کافی ست که کمی خوش بین تر باشید. ماههای شهریور، آذر و بهمن از بهترین ماههای سال شما و پر از خبرهای خوب خواهند بود.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

فروردین

سعی کنید امروز بیش از همیشه حواس تان به اطرافتان باشد، زیرا یک قدم اشتباه می تواند شما را از برنامه ریزی هاتان عقب بیاندازد. اگر در حال حاضر به مسئولیت هایی که بر دوش تان است فکر می کنید و احساس می کنید که در آنها غرق شده اید، نگران نباشید زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد. به زودی یاد می گیرید که در شرایط استرس زا چگونه کمک و حمایت های لازم را دریافت کنید، اما این را هم از یاد نبرید که تمام تلاش های امروز شما در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهد آمد. امروز به جای تنهایی بهتر است که سرتان را شلوغ کنید. هر چه با دوستان بیشتری در ارتباط باشید، انرژی بیشتری به خصوص برای روزهای آتی تان به دست خواهید آورد-فال

فال روزانه 8تیر ماه 1398

اردیبهشت

شما به دنبال پیشرفت در کارتان هستید اما بدانید که این اتفاق جز با تغییراتی در زندگی تان رخ نمی هد. از انجام کارهایی که نیاز به خلاقیت دارند، گریزان نباشید. استعداد شما بیش از آنچه شما فکرش را بکنید است کافی است برای خودتان وقت بگذارید و کشف شان کنید.شخصی را به طور پنهانی دوست دارید، باید بگوییم که او نیز به شما علاقه دارد اما به دلایلی از بیان احساسات خود گریزان است. با او قراری بگذارید و راز دلتان را فاش کنید. اگرچه این موضوع شوکه کننده اما بسیار لذت بخش است. منتظر خبری هستید که به زودی به گوش تان می رسد.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

خرداد

امروز خاطره تلخی که در گذشته داشته اید، دوباره ذهن شما را درگیر می کند، احساس می کنید برخی مسائل دست و پای شما را بسته است. اگر می خواهید که از این موقعیت رها شوید، باید خودتان دست به کار شوید. جسارت داشهت باشید و از ایجاد تغییرات در زندگی تان نترسید. در گفتگو با شخصی، اگر آرامش خود را حفظ کنید، به نتایج مثبتی خواهید رسید. به شما پیشنهاد می شود هر صبح استرس را از خود دور کنید و با ذهن و اندامی آرام، روزتان را آغاز کنید.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

تیر

اگر تمام مهارت و توانایی هایی که برای رسیدن به اهداف خود به کار می برید،اما نتیجه ای که می گیرید راضی تان نمی کند، نگران نشوید. شاید به این دلیل دچار ناراحتی و افسردگی شوید اما سعی کنید در این دام نیافتید. اگر نمی توانید انگیزه لازم برای اهداف تان را به دست آورید، تمرکز خود را روی کارهای دیگری بگذارید، شاید بد نباشد فعالیت های جدید را امتحان کنید. این راه به شما کمک می کند تا دوباره انرژی و انگیزه خود را به دست آورید. اگر در تعطیلات گذشته با شریک زندگی تان به مسافرت نرفته اید، تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی برای تجربه ای متفاوت است.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

مرداد

امروز انگیزه لازم برای انجام پروژه های خلاقانه را از دست داده اید، بهتر است در این شرایط به دنبال کارهای دیگری که به آن علاقه دارید، بروید. به فکر سرمایه گذاری در کاری هستید اما برای آن عجله نکنید، هر چه اطلاعات شما کامل تر باشد، نتیجه بهتری به دست خواهید آورد. شریک زندگی تان این روزها رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد به طوری که شما را نیز از خود دور کرده است. نگران نباشید زیرا او تا چند روز آینده، زمانی که حالش کمی بهتر شد، به سمت شما باز خواهد گشت.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

شهریور

شما فرد محتاطی هستید اما دوست دارید که تغییرات اساسی به زندگی تان بدهید. ما نیز شما را به این کار تشویق می کنیم زیرا نتیجه آن یک تغییر اساسی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد و مسیری تازه ای را به روی زندگی شما می گشاید. به جای گوش کردن به حرف های دیگرنا، به ندای قلب تان با دقت گوش دهید و طبق آنها جلو بروید تا راه را به شما نشان دهند. اگر مجرد هستید، در میهمانی که به زودی دعوت می شوید، حضور یابید زیرا فرصت های عاطفی تازه ای پیش پایتان قرار می گیرد.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

مهر

امروز مسئله ای ذهن شما را به خود درگیر کرده است و این موضوع آنقدر شدت می یابد که مانع از پیش بردن برنامه های روزمره تان می شود و تمرکز شما را به کل بهم زده است. سعی کنید به آن زیاد فکر کنید و تمرکز خود را بر کارهایتان، به خصوص اگر موضوعات مالی است، بگذارید تا خدایی نکرده اشتباهی رخ ندهد. اگر می خواهید آرامش داشته باشید، سرتان توی کار خودتان باشد و اجازه ندهید که احساسات غیر کنترل شده بر شما غلبه کنند. در انتهای روز، به یکی از دوستان تان که انتظار شما را می کشد، سری بزنید.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

آبان

حرف زدن در مورد موضوعاتی که شما را نگران کرده با دیگران، به نفع تان است پس خودخوری نکنید و حرف بزنید. احساسات و خاطرات گذشته بار دیگر به سراغ تان آمده و باعث شده که احساس پشیمانی نسبت به آنچه در گذشته تجربه کرده اید، کنید. اگر چه شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید اما گاهی ترس های کودکی مانع پیشرفت شما شده و موجب می شوند که محتاط تر عمل کنید. پیشنهاد ما این است که گذشته ها را دور بریزید و فضا را برای وقوع اتفاقات خوب باز کنید. امروز ممکن است در محیط کار با یکی از همکاران بحث تان شود، تا جایی که می کنید برنامه ریزی شده سخن بگویید تا به ضررتان تمام نشود.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

آذر

مانعی بر سر راه تان قرار گرفته و فکر می کنید که هنگام راه رفتن پاهایتان را بهم گره و مانع از راه رفتن شما شده است. بهتر است کمی بیایستید و با آرامش کفش های خود را در بیاورید و ماسه ها را خالی کنید و پس از کمی استراحت دوباره قدم بردارید. زمان آن است که کمی به ذهن تان آرامش دهید و از سنگینی باری که بر دوش می کشیدید، بکاهید. در این مسیر می توانید از خانواده یا عشق زندگی تان کمک بگیرید. شما تنها نیستید و حامیان زیادی در اطراف تان دارید که می توانند در پیشرفت کار شما تاثیرگذار باشند. از آنها غافل نشوید.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

دی

پیشنهادی به شما شده که از قبول کردن آن هراسانید. فکر می کنید که نمی توانید از پس مسئولیت های آن سربلند بیرون آیید اما این نگرانی شما بی مورد است زیرا قرار نیست که شما این کار را به تنها پیش ببرید. دیگران هم می توانند به کمک شما آیند. یکی از چیزهایی که باید به آن توجه کنید این است که در مقابل احساسات تان بایستید تا مانع پیشرفت شما نشوند. گاهی باید احساسات را کنار گذاشت و با منطق جلو رفت، کاری که شما مدت هاست از انجام آن خودداری می کنید. این بار به عقل اجازه تصمیم گیری دهید تا موفقیت از آن شما شود.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

بهمن

فرصتی بر سر راهتان قرار گرفته اما فکر می کنید که نمی توانید از آن استفاده کنید. اگر برای زندگی تان برنامه ریزی کرده اما احساس می کنید که نمی توانید مطابق آنها پیش بروید، باید بگوییم که نگران هیچ چیزی به خصوص مسائل مالی نباشید و آن را به خاطر موانعی که تنها خودتان فکر می کنید وجود دارند، بهم نزنید. حال زمان خوبی است تا در مورد اطراف و تکنولوژی های دنیای مدرن تان بیشتر بدانید و کمی به اطلاعات خود بیافزایید. به زودی دوست دوران قدیمی خود را خواهید دید و اطلاعاتی از او به دست تان می رسد که زندگی تان را دچار تحول خواهد کرد.

فال روزانه 8تیر ماه 1398

اسفند

امروز موانع زیادی پیش پایتان به خصوص از سمت دیگران، قرار می گیرد اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. در این راه بهتر است که از دیگران کمک بگیرید زیرا ممکن است که تنهایی نتوانید از پس آن بر آیید. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر