اصناف با همکاری دولت برای حل مشکلات اقتصادی اقدام کنند


اصناف با همکاری دولت برای حل مشکلات اقتصادی اقدام کنند

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: همکاری خوبی بین دولت و اصناف وجود دارد و باید با گسترش آن و تعامل بیشتر برای مشکلات اقتصادی اقدام کرد.

غلامرضا حسن پور روز شنبه در جمع گروهی از اصناف و بازاریان یزد افزود: کسبه متدین و انقلابی در طول حیات انقلاب اسلامی همواره بر حسب ضرورت برای کشور و مردم خدمت کرده اند و در وضعیت کنونی که شاهد جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام هستیم با همدلی برای حل مسائل ماموریت های خطیر خود را در این حوزه مهم انجام می دهند.

وی ادامه داد: همکاری خوبی بین اصناف و بازاریان کشور در بحث اقتصادی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد و در ادامه راه به خاطر توطئه های گسترده ای که دشمنان برای نظام ایجاد کرده اند باید همه اقشار و فعالان اقتصادی در کنار هم جدی وارد عرصه فعالیت شوند.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: اصناف همانند گذشته دولت را در طرح های اقتصادی یاری می دهند ولی باید با برنامه محوری و عزم دینی و انقلابی به خصوص مدیریت جهادی برای تحقق توصیه های مقام معظم رهبری تلاس کرد.

حسن پور به بیانیه گان دوم انقلاب در ابعاد مختلف و به خصوص عرصه اقتصادی اشاره کرد و با بیان اینکه باید اصناف و مسئولان در کنار هم جدی برای اجرایی کردن زوایای این بیانیه که نقشه راه محسوب می شود بکوشند خاطر نشان کرد: توجه به جوانان، بهره گیری از ظرفیت های داخلی، اتکا به خود، بی توجهی به دشمنان و همچنین پیگیری توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی محور قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان تاکید کرد: مردم نباید در مسائل اقتصادی و معیشتی دغدغه داشته باشند و قطعاً حل معضل موجود با همکاری و استفاده از همه ظرفیت های داخل کشور حل شدنی است.

حسن پور گفت: بسیج اصناف در کنار سایر مجموعه ها جدی برای تحقق توصیه های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف به خصوص بیانیه گام دوم و اقتصاد مقاومتی به وظابف انقلابی و اسلامی خود عمل می کند.

استان یزد ۵۰ هزار واحد صنفی دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک