پرداخت تسهیلات پایدار در کردستان به 2,143 میلیارد ریال رسید


پرداخت تسهیلات پایدار در کردستان به 2,143 میلیارد ریال رسید

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در این استان 2 هزارو 143 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده که شامل 123 درصد مبلغ تخصیص یافته است.

برهان صلواتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج هزار و ۴۷۳ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار هزارو ۱۶۹ طرح با هشت هزار و ۷۱۰ فرصت شغلی به چهار بانک عامل معرفی شده است اضافه کرد: برای این تعداد طرح چهار هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

صلواتی با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزارو ۹۷۷ طرح در بانک ها مصوب شده است افزود: برای این میزان طرح ۲ هزارو ۱۸۷ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و به مرورد در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح بانک کشاورزی بیشترین میزان پرداختی را به مبلغ یک هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال دارد اظهار داشت: با این میزان پرداختی ۲ هزار و ۱۱۰ فرصت شغلی مستقیم در ۸۷۱ طرح سرمایه گذاری ایجاد شده است.

اجرای طرح اشتغال پایدار روستای از زمستان ۱۳۹۶ در کشور آغاز شده است که سهم استان کردستان از حدود ۳۶ هزار میلیارد ریالی حدود ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

۷۳۴۹ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط