فعالیت 22 مرکز اوقات فراغت در شهرستان دشتی


فعالیت 22 مرکز اوقات فراغت در شهرستان دشتی

زارعی با بیان اینکه در تابستان سال جاری 22 مرکز اوقات فراغت در شهرستان دشتی فعالیت میکنند، اظهار داشت: 121 کلاس در این مراکز برگزار و ٩٥مربی وظیفه آموزش به 2 هزار و ٤٠٠ هنرجو و قرآن آموز را به عهده دارند.

حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی صبح سه شنبه (۴ تیر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، با اشاره به برگزاری آیین شروع فعاایت های تابستانی و برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی اظهار داشت: شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری، تقویت روحیه هنرجویان و نشاط بخشی اهم اهداف کلاس های اوقات فراغت در تابستان است.

زارعی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این کلاس ها را بر روشد و پروش فرهنگی و دینی نوجوانان و جوانان عنوان کرد. ادامه داد: تلاش ما بر این است که با بکارگیری مربیان و مدرسان با تجربه در فرهنگسراها، موسسات قرآنی، کانون های مساجد و آموزشگاه‌های آزاد بتوانیم استعدادهای نوجوانان و جوانان را در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی نمایان سازیم.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه کلاس‌های مطلوب فرهنگی، هنری و قرآنی می تواند جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور سازد، ادامه داد: در تابستان جاری ٢٢ مرکز اعم از فرهنگسراها، خانه فرهنگ و هنر، موسسات قرآنی، کانون های مساجد و باشگاه های کتاب فعالیت دارند.

زارعی بیان کرد: ۱۲۱ کلاس در این مراکز برگزار و ٩٥مربی وظیفه آموزش به ۲ هزار و ٤٠٠ هنرجو و قرآن آموز را به عهده دارند.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403