تشریح «نقش منافقین در ترورهای دهه 60 » در مسجد ابوذر


تشریح «نقش منافقین در ترورهای دهه 60 » در مسجد ابوذر

همزمان با سالگرد سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری در سال 1360، آئینی با تشریح «نقش منافقین در ترورهای دهه60 » در مسجد ابوذر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، آیین شکرگزاری سلامتی مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران برگزار می شود.

این مراسم پنچشنبه شب، ششم تیرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به مناسبت سالگرد سوء قصد به مقام معظم رهبری توسط منافقین در مسجد جامع ابوذر با سخنرانی مهرداد بذرپاش با موضوع تبیین «نقش منافقین در ترورهای دهه60 » در این مسجد برگزار میشود.

ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال ۶۰ یک برنامه ترور طرح‌ریزی شده توسط گروه فرقان بود. در این ترور بمبی در ضبط ‌صوتی که روی میز سخنرانی معظم له در مسجد ابوذر تهران بود، کار گذاشتند، این بمب درست یک روز پیش از حادثه هفتم تیر هنگام سخنرانی مقام معظم رهبری در این مسجد منفجر شد.خوشبختانه آیت الله خامنه ای، از این سوء قصد، به دلیل کامل عمل نکردن بمب و تنها انفجار چاشنی آن، جان سالم به در بردند، اما جراحات شدیدی بر ایشان وارد شد.

همچنین، مراسم سوگواری بنیانگذار مکتب تشیع امام جعفر صادق(ع) نیز در این مسجد هفتم تیرماه بعداز نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام محمد مطلبی و در روز هشتم تیرماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام اشعری برگزار می شود.

یادآور میشود؛ مسجد جامع ابوذر، در خزانه فلاح،۲۰ متری ابوذر واقع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !