غدیر باید مثل عاشورا در جهان فراگیر شود تا ظهور رخ دهد


 غدیر باید مثل عاشورا در جهان فراگیر شود تا ظهور رخ دهد

امام جمعه موقت تهران گفت: برای تحقق ظهور باید غدیر همانند عاشورا در جهان فراگیر شود، ما رهبر بی‌نظیر و مقتدری داریم که پیام مستکبرانی همچون ترامپ را نمی‌پذیرد، غدیر و ولایت مظلوم، غریب و ناشناخته است معرفت و بصیرت به آن را گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» شب گذشته (پنجشنبه، ۲۳ خرداد با حضور در مراسم افتتاحیه هیات مدافعان غدیر که در حسینیه اعظم مکتب‌العباس(ع) تهران برگزار شد، گفت:‌ از همان ابتدای خلقت امیرمومنان امام علی(ع) با باطن انبیاء(ع) همراه بودند اما درباره پیامبر(ص) در ظاهر و باطن همراه شدند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره اینکه اراده الهی است که در زمین برای خداوند خلیفه و جانشین باشد، تاکید کرد:‌ خلافت اسمی از اسماء الهی است که از ابتدای خلقت وجود داشته و خداوند تصمیم به تجلی آن گرفته است.

وی با استناد به روایتی از پیامبر(ص) درباره شیعیان آخرالزمان، اظهار کرد: حضرت رسول(ص) فرمودند: شیعیان باتقوایِ منتظر، برادران من هستند آنان بدون اینکه من و امام خود را دیده باشند از ما پیروی می‌کنند. آنها بهترین انسان‌های تاریخ هستند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: پیامبر(ص) مامور بودند برای وحدت مسلمانان بین آنها عقد اخوت بخوانند که محور آن ولایت امیرمومنان امام علی(ع) بود. پذیرش محبت و ولایت امیرمومنان امام علی(ع) نعمت بسیار بزرگی از سوی خداوند است، ما باید خداوند را برای این عنایت شاکر باشیم که محبت اهل‌بیت(ع)‌ روزی ما شده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امیرمومنان امام علی(ع) بر همه اسرار آگاهی داشتند و درب همه علوم به روی ایشان گشوده بود، ابراز کرد: امام زمان(عج) پس از ظهور این اسرار و علوم را برای مردم تبیین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کربلا با همه مصائبش تبلیغ غدیر، ارزش و اهمیت جایگاه ولایت و جانشین الهی بود، ابراز کرد: بین عاشورا و ظهور ارتباط عمیقی وجود دارد، افراد موحد و مومن خواستار حاکمیت الهی بوده و در انتخابات خود به ولایت توجه دارند زیرا می‌دانند که نتیجه انتخابات بدون ولایت، سقیفه است در حالی که سکولارها، لیبرال‌ها و دنیاپرستان مخالف حاکمیت الهی، ولایت، غدیر، عاشورا و ظهور هستند.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه تنها مسیر نجات بشریت، قرآن و ولایت اهل‌بیت(ع) است، تصریح کرد:‌ محبت نسبت به ولایت امیرمومنان امام علی(ع) انسان را از آتش گناه و جهنم نجات می‌دهد، خداوند به واسطه محبت امیرمومنان امام علی(ع) توبه حضرت آدم(ع) را قبول کرد.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه به یاری خداوند انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است، تاکید کرد: قدرت الهی در مقابل مستکبران عالم انقلاب اسلامی را حفظ کرده است طی این ۴۰ سال در هنگامه انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن خون شهدای ما برای ظهور امام زمان(عج) بر زمین ریخته شد.

وی با بیان اینکه ایران خانه و مقر ولایت امیرمومنان علی(ع) است، خاطرنشان کرد: غدیر باید همانند عاشورا در جهان فراگیر شود تا ظهور تحقق یابد. ما رهبر بی‌نظیر و مقتدری داریم که پیام مستکبرانی همچون ترامپ را نمی‌پذیرد، ولایت مظلوم، غریب و ناشناخته است ما باید درباره آن برای مردم معرفت و بصیرت را گسترش داد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!