واکنش تند فلسطینیان به سخنان وزیر خارجه بحرین


واکنش تند فلسطینیان به سخنان وزیر خارجه بحرین

خبرگزاری آریا- سخنان وزیر خارجه بحرین در گفتگو با یکی از کانال های تلویزیونی رژیم صهیونیستی، واکنش تند فلسطینیان را به دنبال داشت.

واکنش تند فلسطینیان به سخنان وزیر خارجه بحرین
خبرگزاری آریا- سخنان وزیر خارجه بحرین در گفتگو با یکی از کانال های تلویزیونی رژیم صهیونیستی، واکنش تند فلسطینیان را به دنبال داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سخنان وزیر خارجه بحرین در گفتگو با یکی از کانال های تلویزیونی رژیم صهیونیستی، واکنش تند فلسطینیان را به دنبال داشت.
گروه های فلسطینی سخنان خالد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در گفتگو با کانال یازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند. وی در گفتگو با این کانال تلویزیونی به بقای این رژیم و حق آن در سرزمین فلسطین اذعان کرد. اظهارات وزیر خارجه بحرین با موجی از واکنش های خشمگینانه فلسطینیان روبرو شد. فلسطینیان خواستار تلاش اعراب و مسلمانان برای مقابله با زنجیره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند.
سماح الکحله خبرنگار شبکه در گزارشی گفت: هیچ گاه به ذهن هیچ یک از فلسطینیان خطور نمی کرد که اعراب آرمان آنها را نادیده بگیرند و اینگونه سنگ اشغالگران را به سینه بزنند. وزیر خارجه بحرین در گفتگو با کانال یازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی به حق موجودیت یهودیان در میان اعراب اذعان کرد و رژیم صهیونیستی را بخشی از تاریخ این منطقه دانست و از این رژیم خواست تکه نانی هم به فلسطینیان بدهد.
رمزی رباح عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین گفت: ”بدون شک ورود به چرخه عادی سازی روابط تحت فشارهای آمریکا و خواست این کشور به نفع اسرائیل خواهد بود. ادغام اسرائیل در این منطقه به زیان حقوق فلسطینیان در درجه اول و اعراب در درجه دوم خواهد بود. بر همین اساس اظهارات (وزیر خارجه بحرین) بسیار زیان بار است.“
در ادامه گزارش آمده است: اظهارات وزیر خارجه بحرین واکنش خشمگینانه فلسطنیان را با توجه به مرحله حساسی که آرمان آنها پشت سر می گذارد و به شدت به کمک مادی و معنوی نیاز دارد، به دنبال داشت. فلسطینیان معتقدند اعراب نه تنها از آنها حمایت نمی کنند بلکه به زخم آنها نمک هم می پاشند.
یک شهروند فلسطینی گفت: ”موضوع فلسطین به کشورهای حوزه خلیج فارس مربوط نمی شود. سخن ما با بحرین و دیگر کشورهای مشابه این است که ما را به حال خودمان رها کنند. ما می توانیم روی پای خودمان بایستیم.“
دیگر شهروند فلسطینی گفت: ”خواستار حمایت واقعی و صادقانه اعراب هستیم. در مدرسه به ما می گفتند همه کشورهای عربی وطن ماست ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید