تابستان داغ و فضای گرم تئاتری


تابستان داغ و فضای گرم تئاتری

تهران- ایرنا- با آغاز فصل تابستان آثار بیشتری در سطح شهر تهران به صحنه می‌روند و فضای تئاتر را گرم نگه داشته‌اند.

با گذشت هفته نخست تیرماه و آغاز فصل تابستان اجراهای بیشتری به صحنه اضافه شدند و نمایش‌هایی که از تاریخ ۹ تا ۱۴ تیرماه به صحنه می‌روند که در این گزارش به آنها اشاره شده است.

اجراهایی که به صحنه اضافه می‌شوند

- نمایش این یک کنفرانس از شکست ماست به نویسندگی و کارگردانی مهران مرادی از ۱۱ تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه خواهد رفت.

- نمایش پا به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور از ۱۱ تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا خواهد داشت.

- نمایش اوستاد نوروز پینه‌دوز به کارگردانی رحمت امینی و نویسندگی احمد کمال‌الوزاره محمودی از ۹ تیرماه آغاز تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر ادامه دارد.

- نمایش پیکار کنار پل به کارگردانی کیانوش احمدی و نویسندگی علی میرزاعمادی از ۱۱ تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در حوزه هنری به صحنه خواهد رفت.

- نمایش وانیک نوشته واسلاو هاول به کارگردانی بهار محمودزاده از ۹ تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند اجرا خواهد داشت.

- نمایش نمی دونم فردا چی میشه نوشته تنسی ویلیامز به کارگردانی کامبیز بنان از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۱ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان ادامه دارد.

- نمایش چگونه تاریخچه کمونیسم را برای بیماران روانی توضیح دهیم؟ نوشته ماتئی ویسنی یک و به کارگردانی امیر ارسلان خالویی از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه خواهد رفت.

- نمایش بانوی آوازه خوان نوشته وجدی معووض و به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۹ تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن قشقایی تئاتر شهر اجرا خواهد داشت.

اجراهایی که صحنه را ترک می‌کنند

- نمایش یک زن و یک مرد نوشته الکسی آربوزوف و به کارگردانی هوشمند هنرکار از ۲۰ خردادماه تا ۹ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت‌الله انتظامی به صحنه می‌رود.

- نمایش چند سی سی حادثه به نویسندگی و کارگردانی رضا زنده‌جاه تا ۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش دوشیزه جولیا نوشته یوهان آگوست استریندبرگ و به کارگردانی مرتضی کوهی تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش خیانت به پینتر به نویسندگی و کارگردانی رضا الهی تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار مولوی به صحنه می‌رود.

- نمایش است به کارگردانی پرنیا شمس و نویسندگی پرنیا شمس و امیر ابراهیم زاده تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تالار مولوی اجرا می‌شود.

- نمایش ایستاده روی خط استوا به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالله‌ی تا ۱۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه در تماشاخانه سرو به نمایش در می‌آید.

- نمایش کنترباس نوشته پاتریک زوسکیند و به کارگردانی سجاد تابش تا ۱۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه هنر پیچازی به صحنه می‌رود.

- نمایش B5-6 به نویسندگی امیر نوروزی و کارگردانی فرزام رنجبر تا ۱۴ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ به مدت ۵۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش دقیقاً ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟ به نویسندگی و کارگردانی سید فرشاد هاشمی تا ۱۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش ماهیگیران ژاپنی نوشته ولفگانگ وایراوخ به کارگردانی احمد بیگی تا ۱۴ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

- نمایش هنرپیشه‌گاه به نویسندگی و کارگردانی افشین واعظی از ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

- نمایش معجزه‌های مدرن نوشته ژان میشل ریب و به کارگردانی محمد جابری تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه نمایش دا به نمایش در می‌آید.

- نمایش حضار قیام کنند به نویسندگی مهتاب پویامنش و کارگردانی امیرحسین مدنی سادات تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش ماجرای عجیب سگی در شب نوشته سایمون استیونز و به کارگردانی افسانه کمالی از ۱۹ خردادماه تا ۱۶ تیرماه هر شب ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش آبی مایل به صورتی به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

- نمایش سیزیف به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش خانه به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی ساغر اسماعیلی تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.

- نمایش سگ‌های انباری به نویسندگی کوئنتین تارانتینو و کارگردانی مهدی اشرافی تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.

- نمایش بالستیک زخم نوشته پیام لاریان به کارگردانی علی پیله‌ور تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در مؤسسه فرهنگی هنری گندم به صحنه می‌رود.

- نمایش کرونوس به نویسندگی و کارگردانی علی صفری تا ۱۹ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش تابلوی چهارم به کارگردانی شقایق پارسایی و نویسندگی شهاب مهربان تا ۲۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن کوچک تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش مختلف‌الاضلاع به نویسندگی سهند خیرآبادی و کارگردانی نادر فلاح تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن صنوبر به صحنه می‌رود.

- نمایش عزازیل به نویسندگی و کارگردانی سپهر زمانی از ۲ تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی شبنم قلی‌خانی و نویسندگی محمد یعقوبی تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می‌آید.

- نمایش شاه‌ماهی به نویسندگی احمد سلگی و رضا بهاروند و کارگردانی رضا بهاروند هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه تا ۲۱ تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش مولن روژ به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی حسین پارسایی ۲۱ تیرماه آغاز هر شب ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی باغ کتاب اجرا می‌شود.

- نمایش گروه مرگ به کارگردانی تیما قاسمیان و نویسندگی آیدین آقازاده تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه دا به نمایش در می‌آید.

- نمایش چشم به راه میرغضب به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از ۲۲ خردادماه تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

- نمایش کلنگی، قابل سکونت به کارگردانی سمن قناد و نویسندگی سید سامان غیاثی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش دلاک‌ها به کارگردانی شهرام عبدلی و نویسندگی فرهاد نقدعلی تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش نان به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

- نمایش ای سمن و کابوس‌های شبانه به نویسندگی و کارگردانی ابوذر جادنگو تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش دیلیت به نویسندگی و کارگردانی علیرضا خوشنویس راد تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش بدون نسخه به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین کنزق تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

- نمایش نفرین قحطی‌زده‌گان نوشته سام شپارد و به کارگردانی اشکان خطیبی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش عاشقانه‌های خیابان به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی و نویسندگی محمد چرم‌شیر و بهمن عباس‌پور تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش تردید به نویسندگی و کارگردانی علی سجادی طهرانی تا ۲۷ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش وانهاده به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش هوس و هفت دقیقه به کارگردانی علیرضا مهران و نویسندگی علی اصغری تا ۲۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش پدر I مادر نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی رضا احمدی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش دروغ نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی آریان رضایی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش جعبه ابزار بکت به نویسندگی و کارگردانی آران مقامی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه نمایش دا به نمایش در می‌آید.

- نمایش روباه به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی معصومه خزایی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

- نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی راد تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر اجرا می‌شود.

- نمایش تایم لپس به نویسندگی امیر نوروزی و کارگردانی صالح علوی‌زاده تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه هامون به نمایش در می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری