رئیس هیات فوتبال همدان: امیدوار به حضور در لیگ یک هستیم


رئیس هیات فوتبال همدان: امیدوار به حضور در لیگ یک هستیم

همدان- ایرنا- رئیس هیات فوتبال همدان گفت: همچنان امیدوار به حضور در لیگ یک هستیم و رایزنی ها برای تحقق این هدف ادامه دارد.

عباس صوفی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته آینده حضور تیم پاس در لیگ یک یا ۲ فوتبال کشور تعیین تکلیف می‌شود.

وی از هواداران فوتبال همدان خواست تا ضمن آرامش، تصمیم گیری های لازم را به متولیان تیم پاس واگذار کنند.

صوفی تاکید کرد: مسئولان اجرایی همدان بدون تردید می‌کوشند تا پاس بهترین شرایط را برای حضور در فصل جاری مسابقات داشته باشد.

رئیس هیأت فوتبال همدان خاطرنشان کرد: حتی در صورتی که موفق به حضور در لیگ یک کشور نشویم، در رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور خواهیم یافت.

وی بیان کرد: به هر حال برای خرید امتیاز در لیگ دسته یک نیز رایزنی‌ها در حال انجام است و اگر به نتیجه نرسیم، تیم را برای حضور قدرتمند در لیگ دسته ۲ آماده خواهیم کرد.

صوفی افزود: هیأت فوتبال همدان نقش نظارتی بر باشگاه‌های فوتبال دارد و نمی‌تواند نسبت به وضعیت تیم‌ها تصمیم گیری کند اما همواره سعی داشته ایم تا بهترین شرایط را برای نمایندگان فوتبال همدان در مسابقات کشوری مهیا سازیم.

وی از هواداران فوتبال پاس درخواست خویشتنداری کرد و گفت: هواداران این تیم توجه داشته باشند که حتی در صورتی که این هدف تحقق نیابد، فصل جدید را در لیگ ۲ شروع می‌کنند.

رئیس هیأت فوتبال همدان یادآور شد: به هر حال مهمترین نیاز تیم پاس تأمین منابع مالی از طریق جذب اسپانسر است و رایزنی‌ها پیرامون آن در حال انجام بوده و امیدوارم امسال شرایط خوبی را مهیا سازیم.

تیم پاس هم اکنون در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد.

هواداران این تیم در فضای مجازی با تشکیل گروه‌های هواداری خواستار تعیین تکلیف شرایط پاس در فصل جاری مسابقات شدند.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد