سرعت شهرک سازی از جمعیت فلسطین نیز بیشتر است


سرعت شهرک سازی از جمعیت فلسطین نیز بیشتر است

حنا عیسی دبیر کل این شورا آماری از افزایش شهرک های یهودی نشین به عدد 503 شهرک در مناطق اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست، شورای اسلامی-مسیحی شهر بیت المقدس اعلام کرده است که رشد شهرک های یهودی نشین از جمعیت فلسطین خیلی بیشتر است. حنا عیسی دبیر کل این شورا آماری از افزایش شهرک های یهودی نشین به عدد 503 شهرک در مناطق اشغالی خبر داد.

عیسی گفت: تعداد شهرک های یهودی نشین در سال های اخیر رشد عجیبی داشته است به طوری که افزایش آن از جمعیت فلسطینی ها خیلی بیشتر بوده است. در حال حاضر 474 شهرک در کرانه باختری و 29 شهرک نیز در شرق قدس ساخته شده است.

این مقام شهر بیت المقدس افزود: بیشتر شهرک ها به طور غیر قانون ساخته می شوند و در حقیقت نقض کننده قوانین بین المللی است. شهرک نشین ها تعدادشان در حال حاضر به طور متوسط به یک میلیون نفر می رسد.

طبق توافق اسرائیلی ها با دولت مستقل فلسطین به نظر می رسد چنین شهرک سازی هایی مانع اصلی صلح است و این کار صهیونیستها مساوی این است که آنها حاضر به صلح نیستند.

اوایل سال جاری میلادی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌‌ای در حساب توئیتر خود اعلام کرد که طی پنج سال آینده در قدس شرقی با سرمایه‌گذاری 1 میلیارد شکل معادل (حدود 276 میلیون دلار)، 23 هزار واحد مسکونی جدید ساخته می شود.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا