قهر یک استقلالی راه را برای پرویز مظلومی باز کرد !


استقلال در نظر دارد پرویز مظلومی را به عنوان مدیر تیم جایگزین اصغر حاجیلو کند. نوشته قهر یک استقلالی راه را برای پرویز مظلومی باز کرد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قهر یک استقلالی راه را برای پرویز مظلومی باز کرد !

اصغر حاجیلو رفت ؛ مظلومی به نیمکت استقلال نزدیک‌تر شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ | ۶:۳۵
قهر یک استقلالی راه را برای پرویز مظلومی باز کرد !

استقلال در نظر دارد پرویز مظلومی را به عنوان مدیر تیم جایگزین اصغر حاجیلو کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین صبح سه‌شنبه تیم استقلال در سالن سرپوشیده آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. مدیریت مجموعه برای تعامل با آبی‌پوشان با هماهنگی اصغر حاجیلو و فتحی این سالن را در اختیار شاگردان استراماچونی قرار داد تا با استفاده از امکانات به‌روز و مجهز بتوانند تمرینات آماده‌سازی‌شان را انجام دهند.
این سالن با دریافت حق عضویت در اختیار بسیاری از شهروندان تهرانی نیز قرار دارد. در گوشه‌ای از سالن، یکی از مشتری‌ها مشغول کار با وزنه بود که علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه وارد سالن می‌شود تا هم بخشی از تمرین را ببیند و هم اگر استراماچونی درخواستی دارد سریع به عنوان معاون ورزشی به آن رسیدگی کند. گویا خطیر با دیدن یکی از مشتری‌های عادی سالن آفتاب به او می‌گوید اینجا در این ساعت محل تمرین استقلال است و شما باید سالن را ترک کنی. به گفته یکی از شاهدان، این شهروند ناراحت به گوشه‌ای می‌رود و اصغر حاجیلو سمت این فرد رفته و صورتش را می‌بوسد و ضمن عذرخواهی می‌گوید خطیر در جریان جزئیات نیست، سپس به سمت معاون ورزش باشگاه می‌رود و می‌گوید مدیریت سالن لطف داشته و اینجا را رایگان در اختیار ما گذاشته تا بازیکنان تمرین کنند وقتی سالن را مجانی به ما داده که ما نمی‌توانیم به مشتری سالن که برای هر ترم ۲ میلیون پول می‌دهد بگوییم تو از اینجا بیرون برو! ضمن اینکه سرپرست تیم من هستم و کارم را بلدم اگر مشکلی بود قبل از آمدن شما حل و فصل می‌کردم. حداقل از من سؤال می‌کردی این غریبه کیست بعد می‌رفتی این‌جوری با او حرف می‌زدی!
خطیر که شوکه شده بود به حاجیلو می‌گوید اگر تو سرپرست هستی من معاون باشگاه هستم. حاجیلو که دل پری از خطیر داشت با قهر سالن را ترک می‌کند! او قبل از این در چند محفل گفته بود خطیر دنبال این است من بروم تا خودش روی نیمکت بنشیند یا افرادی که دوست دارد را جای من بیاورد.
سرپرست آبی‌ها بعد از این اتفاق موبایلش را خاموش کرده تا نشان بدهد چقدر از اتفاقات رخ داده ناراحت است. بازیکنان استقلال که شاهد این اتفاقات بوده‌اند می‌گویند وقتی هنوز فصل شروع نشده این داستان‌ها آغاز شده وای به بعد از این! البته باشگاه استقلال در نظر دارد پرویز مظلومی را به عنوان مدیر تیم جایگزین اصغر حاجیلو کند.

منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص