تردیدهای منچستریونایتد برای خرید مدافع میانی


تردیدهای منچستریونایتد برای خرید مدافع میانی

منچستریونایتد هنوز در مورد خرید مدافع مرکزی به جمع بندی نرسیده است.

منچستریونایتد هنوز در مورد خرید مدافع مرکزی به جمع بندی نرسیده است.

به گزارش وبسایت نود، داستان تلاش منچستریونایتد به جذب یک مدافع میانی همچنان با اما و اگر روبرو است.

از تابستان گذشته بود که از تلاش های منچستریونایتد برای خرید یک مدافع میانی صحبت شد، در آن زمان صحبت از این بود که مورینیو به شدت به دنبال خرید یک مدافع است تا اوضاع خط دفاع تیمش را سروسامان دهد. اما با گذشت بیش از 12 ماه و ثبت رکورد بسیار ضعیف 54 گل خورده در یک فصل از لیگ برتر، سران یونایتد همچنان در مورد خرید یک مدافع به نتیجه نهایی نرسیده اند.

اوله گونار سولسشائر مربی کنونی یونایتد هر چند مدافعینی را در لیست خرید خود قرار داده است ولی خرید مدافع مرکزی جزو اولویت های او نبوده است. یونایتد فعلاً دنیل جیمز که یک بازیکن هجومی است را خریداری کرده و فن بیساکا نیز به تیم اضافه شده است. گفته می شود خرید بعدی یونایتد در خط هافبک است و آن خرید احتمالاً لانگاستف باشد.

یونایتد در این تابستان به مدافعین زیادی لینک شده است؛ مگوایر، کولیبالی، واران، آلدرویرلد، دی لیخت و اشکرینیار. اما در پیشرفت برای جذب یکی از این مدافعین، راه به جایی نبرده است. اصلی ترین دلیل در ناکامی یونایتد برای خرید یکی از گزینه های مدنظرش، عدم تمایل باشگاه برای فروش یا درخواست مبلغ بالا بوده است.

بنابراین یونایتدی ها هنوز برای خرید مدافع وسط متفق القول نشده اند. در عین حال باشگاه شش مدافع وسط در ترکیب کنونی خود دارد. اسمالینگ، جونز، روخو، لیندلوف و بایی. همچنین تونزیبی هم دوران قرضی خود را به پایان رسانده و به یونایتد باز می گردد. اگرچه یونایتد قصد فروش روخو را دارد و تونزیبی هم شاید یونایتد را به صورت قرضی ترک کند، ولی هنوز اقدام مهمی برای خرید مدافع جدید صورت نگرفته است.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...