رهبرانصارالله یمن: نشست بحرین بزرگترین خیانت بود


رهبرانصارالله یمن: نشست بحرین بزرگترین خیانت بود

تهران- ایرنا- رهبر جنبش انصارالله یمن، کنفرانس اقتصادی بحرین را به عنوان بخشی از طرح آمریکایی -صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» شکست خورده عنوان کرد و گفت: نشست بحرین بزرگترین اقدام خیانت آمیز بود، اما حقیقت را روشن ساخت.

عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنانی که پنجشنبه شب از شبکه های خبری پخش شد، افزود: ائتلاف با آمریکا و اسرائیل خیانت به امت اسلام است و عربستان و امارات می کوشند آن را به عنوان یک رویکرد صحیح معرفی کنند.

وی در مراسمی با عنوان «روز فریاد علیه مستکبران» یادآورشد: دشمن از هر روزنه و دریچه‌ای برای نفوذ و رخنه در کیان این امت و اثرگذاری بر اوضاع داخلی آن، وارد می شود.

رهبر جنبش انصارالله گفت: رژیم های سعودی، امارات و بحرین، نه تنها به خیانت اکتفا نمی کنند، بلکه می‌کوشند، سرسپردگی به دشمنان امت را بر همه تحمیل کنند.

وی به خیانت برخی رژیم های عربی به آرمان فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: خائنان در بحرین دور هم جمع شدند و کوشنر (داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا) برای آنها خطوط معامله ننگ را ترسیم کرد.

الحوثی پیروی برخی کشورهای عربی از آمریکا و رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت و گفت، کار به جایی رسیده که این کشورها مقدسات و سرزمین امت اسلام را به آن‌ها «هدیه» می‌دهند.

وی افزود: تحولات منطقه و یمن نشان داد که سردادن شعار عربیت از سوی رژیم سعودی و متهم کردن ما به فرقه‌گرایی، چیزی جز ادعا و کذب، نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو