پرسپولیس دنبال سرمربی گرانقیمت و منفور ایتالیایی!


پرسپولیس دنبال سرمربی گرانقیمت و منفور ایتالیایی!

دستمزد پراندلی در گالاتاسرای هم چندان متفاوت نبود. او از این باشگاه، حدود 3.5 میلیون یورو دستمزد می‌گرفت و زمان اخراج، برای دریافت تمام دستمزد 7 میلیون یورویی قرارداد دو ساله از گالا شکایت کرد. پراندلی در گالاتاسرای، والنسیا و النصر، نتایج خوبی نگرفت و فصل پیش هم در جنوا با خوش شانسی در سری آ ماند.

انتخاب سرمربی پرسپولیس، داستانی طولانی شده است. پرسپولیسی‌ها قصد دارد با رعایت سقف بودجه‌شان، مربی تازه را انتخاب کنند و توافق با یک مربی بزرگ خارجی با این رقم، کار سختی به نظر می‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز‌های اخیر اما، شایعه حضور پراندلی بین گزینه‌های پرسپولیس منتشر شده است. مربی که آوردن او به ایران، ماموریتی فوق العاده سخت برای آن‌ها خواهد بود. کسی که نتوانست ایتالیا را به جام جهانی برساند و به شدت در کشورش منفور است.

پراندلی جام ملت‌های اروپای ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۴، سرمربی تیم ملی ایتالیا بود. او در یورو با فینالیست کردن ایتالیا، کارنامه موفقی داشت و در جام جهانی، بین گرانقیمت‌ترین مربیان جام قرار گرفت. در لیستی که سایت ساکرنت در آن زمان منتشر کرد، پراندلی با دستمزد ۴.۱ میلیون یورویی بالاتر از یواخیم لو، فن‌خان، دل‌بوسکه و کلینزمن، چهارمین مربی گرانقیمت جام جهانی محسوب می‌شد و فقط کاپلو، هاجسون و اسکولاری از او دستمزد بیشتری می‌گرفتند.

پرسپولیس دنبال سرمربی گرانقیمت و منفور ایتالیایی!

دستمزد پراندلی در گالاتاسرای هم چندان متفاوت نبود. او از این باشگاه، حدود ۳.۵ میلیون یورو دستمزد می‌گرفت و زمان اخراج، برای دریافت تمام دستمزد ۷ میلیون یورویی قرارداد دو ساله از گالا شکایت کرد. پراندلی در گالاتاسرای، والنسیا و النصر، نتایج خوبی نگرفت و فصل پیش هم در جنوا با خوش شانسی در سری آ ماند. تا حدی که مدیران باشگاه، مربی تیم سقوط کرده امپولی را جانشینش کردند. دستمزد او به همین دلیل، کاهش زیادی پیدا کرده، اما با این حال، سخت می‌توان تصور کرد سرمربی ۳ تا ۴ میلیون یورویی سابق فوتبال ایتالیا، با رقم ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلاری پرسپولیس بخواهد به ایران بیاید. شاید هم این شایعه، فقط برای جذاب کردن لیست گزینه‌های باشگاه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط