روایتی از انهدام یک گروهک تروریستی/ احضار شیطان در عمارت نوفل لوشاتو


روایتی از انهدام یک گروهک تروریستی/ احضار شیطان در عمارت نوفل لوشاتو

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

روایتی از انهدام یک گروهک تروریستی/ احضار شیطان در عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

«ما همه با هم هستیم» فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری و محمد داودی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی است.

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و قصه یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن است، رئیس شرکت (لیلا حاتمی) پیشنهاد می‌کند که یک هواپیمای خراب از شرکت با چند مسافر را به داخل خلیج فارس بیاندازند تا بتوانند پس از کشته شدن مسافران از بیمه پول دیه و خسارت آن‌ها را بگیرند، او سراغ یکسری افراد می‌رود که از زندگی خسته شده و دنبال مرگ هستند، خلبان هواپیما (مانی حقیقی) و مهمانداران نیز جزو این افراد هستند. آن‌ها با امضای یک برگه قبول می‌کنند تا در هواپیما بروند و پس از سقوط کشته بشوند، همه چیز درست پیش می‌رود تا اینکه یک مسافر به اسم علی حاجتی (پژمان جمشیدی) بدون اطلاع از قصد مسافرین سوار هواپیما می‌شود. در این میان هم زمان با این حوادث مسافرین هواپیما را به همراه رئیس شرکت در یک جای ناشناخته می‌بینیم که توسط یک بازپرس (مهران مدیری) مورد بازجویی قرار می‌گیرند. …

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

تئاتر آخر هفته

نمایش «عزازیل» به نویسندگی و کارگردانی سپهر زمانی از روز‌های آغازین تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو به نمایش در آمده است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: عزازیل یعنی اولین شیطان.

هادی شیخ الاسلامی، نوید لایقی، سجاد تابش، میلاد فرج زاده، یاشار بیگ زاده، امیر چشمه و علی پوراحمدیان از نقش آفرینان «عزازیل» هستند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «تروریست» به کارگردانی حبیب الله بهمنی، جمعه ۷ تیر ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد یک گروه از منافقین در کشور آلمان است که مشغول فعالیت‌های پنهانی و سیاسی هستند. یکی از آن‌ها با یک گروه پزشکی که مشغول انجام تحقیقاتی روی مرکز خاطرات مغز انسان هستند آشنا می‌شود. او برخی از نفرات گروهک منافقین را که از عراق برای مرگ تدریجی به آلمان فرستاده می‌شوند، برای انجام آزمایشات روی مغزشان به آن‌ها معرفی کرده و در ازای این کار مبلغی از گروه پزشکی دریافت می‌ کند. در این میان روزی یکی از افراد رده بالای این سازمان که اطلاعات زیادی از فعالیت‌ها و عملیات‌های خرابکارانه این گروه در سال‌های قبل دارد به آلمان فرستاده می‌شود. طبق روال معمول، او نیز به همان مرکز پزشکی تحویل داده می‌شود. تیم پزشکی آلمانی در معاینات و آزمایشات خود موفق به استخراج خاطرات وی از قدیم شده و ...

علی اوسیوند، قربان نجفی، سوزانا کراوس، جنی کریش بلوم، آنا ویلینگر، نیس فولگر و بورکات بومگارتن در این فیلم هنرنمایی کرده اند.

انتهای پیام/

آخر هفته خود را چطور بگذرانیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس