شعار مذاکره برای ایران اسلامی سودی نخواهد داشت/برای امنیت کشورمان با کسی تعارف نداریم


شعار مذاکره برای ایران اسلامی سودی نخواهد داشت/برای امنیت کشورمان با کسی تعارف نداریم

سردار خرمدل با اشاره به اینکه دشمنان امروز دچار استیصال هستند، خاطرنشان کرد: امروز شعار مذاکره برای ایران اسلامی سودی نخواهد داشت، زیرا از موضع ضعف بوده و درصدد تسلیم یا جنگ با ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۶ تیر ) با حضور فرماندهی سپاه فتح، جمعی از پاسداران و گروه های مختلف مردمی برگزار شد.

«سردار حمید خرمدل» در این آئین، گفت: خداوند را شاکریم در مقطعی در حال زندگی هستیم که انقلاب اسلامی زنده و پویا بوده و باعث تحول در دنیای امروز خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز خواهیم دید چگونه اسلام، انقلاب و این رهبر بی بدیل در حال طی طریق برای فتح سنگرهای مختلف است، اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب مصائب و مشکلاتی بر این انقلاب وارد شد و اگر این موضوعات بر دیگر کشور ها وارد می شد، بدون شک آنها دچار فروپاشی و شکست می شدند.

وی ولایت را یکی از نعمت های بی بدیل خداوند متعال به انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: اهمیت این موضوع به اندازه ای است که انقلاب های لیبی، مصر و تونس چون رهبری و ولایت نداشتند، دچار شکست شدند.

خرمدل با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور دچار مشکلاتی است، یادآور شد: با ریل گذاری رهبری امروز حرکت و جهت آن ثابت بوده و در حال حرکت و پیشرفت در ابعاد مختلف هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه اگر ناوگان آمریکایی به سمت کشوری حرکت می کرد آن کشور ساقط می شد، اضافه کرد: در همین رابطه وقتی اسرائیل بیان کرد ناوهای آمریکایی در حال حرکت به سمت ایران هستند، سعی می کرد با تبلیغ و جنگ روانی ایران یا مذاکره کند یا تسلیم شود، اما رهبر انقلاب با شعار «استقامت و‌ منطق مقاومت» آنها را به زانو درآورد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز دچار استیصال هستند، خاطرنشان کرد: امروز شعار مذاکره برای ایران اسلامی سودی نخواهد داشت، زیرا از موضع ضعف بوده و درصدد تسلیم یا جنگ با ما هستند.

خرمدل ضمن تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با شعار «مذاکره نخواهیم کرد و جنگ نخواهد شد» توطئه های دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: امروز دشمن با جنگ روانی، تردید در دلها و اذهان مردم، تحریم و تهدیدها در صدد شکست ملت ایران است، اما خداوند متعالهمه نقشه های آنها را قدم به قدم به آنها بازمی گرداند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: یکی از اقدامات در جهت مقابله با تهدیدهای دشمن در چند روز گذشته، هدف قرار دادن پهپاد 222 میلیون دلاری آمریکایی ها بود که با هدف شناسایی و جنگ با ایران به پرواز درآمد.

وی با بیان اینکه این پهباد توسط موشک های ایران مورد هدف قرار گرفت و سقوط کرد، گفت: این موضوع شکست و ضعف آنها را اثبات کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور ایران در رابطه با امنیت خود با هیچ کس تعارف ندارد و در مقابل همه تهدیدها ایستادگی و دفاع خواهیم کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی