رزمندگان معسر از افزایش حقوق برخوردار می‌شوند‌


رزمندگان معسر از افزایش حقوق برخوردار می‌شوند‌

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با پیگیری‌های مجلس هیئت دولت افزایش حقوق را در دستور کار خود قرار داده و برای رزمندگان معسر هم در اسرع وقت احکام حقوقی سال 98 صادر می‌شود.

رزمندگان معسر از افزایش حقوق برخوردار می‌شوند‌حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش حقوق رزمندگان معسر گفت: به دنبال اعتراض رزمندگانی که مشمول قانون افزایش حقوق در سال ۱۳۹۸ نشده بودند؛ موضوع در دستور کار مجلس قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مصوبه افزایش حقوق در سال ۱۳۹۸ مبنی بر افزایش رقم ثابت ۴۰۰ هزار تومان و به اضافه تا ده درصد شامل همه کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری می‌شود که برای گروهی از رزمندگان اجرا نشده بود، لذا این موضوع را در جلسه‌ای مورد بررسی قرار دادیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته هیئت دولت نیز این افزایش حقوق را در دستور کار خود قرار داد و مقرر شد که برای رزمندگان معسر هم در اسرع وقت احکام حقوقی سال ۹۸ صادر شود.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: این افزایش حقوق از فروردین ۹۸ محاسبه و اعمال می‌شود و امیدواریم در اسرع وقت به رزمندگان و جانبازان مشمول این قانون پرداخت صورت بگیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟