فرمانده جدید انتظامی شهرستان جویبار معرفی شد


فرمانده جدید انتظامی شهرستان جویبار معرفی شد

ساری – ایرنا - سرهنگ غلامرضا جعفری روز پنجشنبه در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی مازندران به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جویبار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ جعفری پیش از این به عنوان جانشین فرمانده انتظامی ساری مشغول خدمت بود.

در این مراسم از زحمات ۶ ساله سرهنگ اکبر درویشی قدردانی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران در این آئین گفت: امروزه برای آنکه نیروی انتظامی به تراز جمهوری اسلامی برسد باید با یک ظرافت، جدیت و ادبیات خاصی در جهت نظم و امنیت گام بردارد و یکی از لوازم این کار با مردم و در کنار مردم بودن است.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی افزود: فلسفه وجودی ما در مجموعه نیروی انتظامی، تلاش برای خدمتگزاری بهینه به مردم است و در این راه برای مقابله با ناهنجاری ها هیچ هراسی به خود راه نمی دهیم.

وی گفت: ما در مجموعه نیروی انتظامی و در حوزه های ماموریتی باید بتوانیم گام های خود را به صورت رو به جلو و در راستای تعالی و خطی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند، برداریم و برای برقراری نظم و امنیت هم باید با هرگونه ناهنجاری ها برخورد کنیم، ضمن آنکه حافظ ارزش های امنیت در جامعه هستیم.

سرهنگ مفخمی شهرستانی از خودسازی، نوآوری و فعالیت مضاعف به عنوان شاخصه های فرماندهی در نیروی انتظامی نام برد و افزود: برای انتخاب فرماندهان با ایجاد تحول در کارها به دنبال افزایش تحول و پویایی مدیران هستیم و این پویایی مدیران را با شایسته سالاری و در نهایت شایسته سالاری در عرصه های دیگر پستی انتخاب می کنیم.

۷۳۳۴/‏۱۶۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق