شمشیر آخته برنامه جهانی غذا علیه یمنیها


شمشیر آخته برنامه جهانی غذا علیه یمنیها

­رئیس شورای عالی انقلاب یمن: برنامه جهانی غذا از ارسال مواد غذایی به عنوان شمشیری آخته برای تحریک مردم استفاده می کند.

شمشیر آخته برنامه جهانی غذا علیه یمنیهابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ ­رئیس شورای عالی انقلاب یمن تاکید کرد: با توجیه جنایات دولت بحرین علیه انقلابیون این کشور، ثابت شد تنها کشورهای متجاوز حق دارند به هر اقدامی علیه دیگر کشورها دست بزنند.
محمد علی الحوثی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: به 3 علت تاکید می کنیم برنامه جهانی غذا سیاسی شده است و از ارسال مواد غذایی به عنوان شمشیری آخته برای تحریک مردم استفاده می کند:
- نخست برای ارسال پیام های تحریک آمیز به مصرف کنندگان
- دوم: درخواست از این سازمان برای ایفای نقش مقامات محلی با اسکن چشم همه افراد خانواده از جمله زنان و کودکان و این چیزی است که با سنتهای جامعه و قانون مغایرت دارد.
- سوم: اعلام مانع تراشی برای ارسال 204 تن مواد غذایی، در حالی که 130هزار تن مواد غذایی بلا مانع ارسال شده است.
وی در توئیت دیگری نوشت: برنامه جهانی غذا تلاش می کند به هر وسیله ای برای جلب رضایت عربستان و امارات این پرونده را سیاسی کند و با وجود اذعان به جلوگیری از ارسال مواد غذایی فاسد، توجیهات مربوط به مانع تراشی برای ارسال غذاها را رها نمی کند. به او می گوییم کسی حتی برای یکساعت نمی تواند جلوی ارسال مواد غذایی را بگیرد و ما از دستیابی مردممان به غذای فاسد جلوگیری خواهیم کرد.
محمد علی الحوثی در پیام دیگری در توئیتر نوشت: برگزاری کارگاه #معامله_ترامپ در #بحرین به دنیا نشان می دهد علت کشتار ملت انقلابی و مصادره حقوق آنان و سکوت ظالمانه در برابر این جنایات چه بوده است. امروز ثابت شد تنها کشورهای متجاوز حق دارند به هر اقدامی علیه دیگر کشورها دست بزنند و توجیه حمایت از عربیسم در بحرین با کشتار انقلابیون این کشور، ادعایی بیش نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق