انتقال جنجالی نهایی می شود؟/ ستاره فرانسوی؛ کلید انتقال نیمار به بارسلونا (عکس)


انتقال جنجالی نهایی می شود؟/ ستاره فرانسوی؛ کلید انتقال نیمار به بارسلونا (عکس)

بارسلونا و پاری سن ژرمن ممکن است به زودی بر سر انتقال نیمار به توافق برسند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو سال قبل بعد از جدایی نیمار تصمیم به خرید عثمان دمبله و فیلیپ کوتینیو با مبالغ سنگین گرفت اما هیچیک از دو باشگاه از سرمایه گذاری فعلی خود راضی نیستند و احتمال مبادله ستاره بین بارسا و پاری سن ژرمن وجود دارد.

عثمان دمبله بازیکنی باکیفیت فنی بالا و کاملا در سطح تیمی مانند بارسلونا لست اما خودش حس می کند در رختکن تیم به اندازه کافی محبوب نیست و تاخیرهای پیاپی برای حضور در تمرینات و بی نظمی های این ستاره دو پا و تکنیکی باعث شده او در بین بازیکنان به اندازه کافی پذیرفته نشود. دمبله تا به حال مورد انتقاد بازیکنانی چون جرارد پیکه و لوییس سوارز نیز قرار گرفته و مجموع این دلایل احتمال جدایی وی در تابستان را افزایش داده است.

در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل بارسلونا برای انتقال نیمار، ستاره 27 ساله و برزیلی پاری سن ژرمن به گوش می رسد و گرچه روند این انتقال قطعا پیچیده خواهد بود، اما واسطه های دو باشگاه در حال رایزنی برای نهایی کردن این معامله بزرگ هستند.

انتقال جنجالی نهایی می شود؟/ ستاره فرانسوی؛ کلید انتقال نیمار به بارسلونا (عکس)

هر دو طرف قبول دارند حضور یک بازیکن در جریان این انتقال امور را تسهیل می بخشد و پاری سن ژرمن به جز فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله را نیز برای فروش نیمار به بارسلونا در نظر گرفته و قصد دارد این ستاره فرانسوی را به عنوان بخشی از قرارداد فروش نیمار به آبی اناری ها جذب کند.

پاری سن ژرمن به خوبی می داند که نیمار دیگر خواهان بازگشت به پاریس و بازی کردن برای این تیم نبوده و تمام هدف او پوشیدن لباس بارسلونا در فصل آینده است. باشگاه فرانسوی رقم فروش نیمار را 300 میلیون یورو اعلام کرده که بارسا قادر به پرداخت این مبلغ نیست اما در حال حاضر درهای مذاکره بین طرفین باز شده و با ورود بازیکن به جریان معامله، امکان حل شدن مشکل وجود دارد.

اگرچه در ابتدا تنها نام فیلیپ کوتینیو به عنوان بخشی از قرارداد نیمار مطرح شده بود، اما حالا باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای خرید عثمان دمبله نیز اقدام کند. در باشگاه فرانسوی همه معتقدند دمبله می تواند در دراز مدت خرید خوبی برای آنها به شمار آید.

ممکن است پاری سن ژرمن برای خرید دمبله از همان روش کیلیان امباپه بهره گیرد و مهاجم 21 ساله بارسلونا ابتدا یک فصل به صورت قرضی در پاریس بازی کرده و تابستان سال بعد به صورت دائمی به عضویت پاری سن ژرمن درآید.

نباید فراموش کرد بایرن مونیخ نیز اخیرا برای جذب دمبله وارد عمل شده و قصد دارد وی را جانشین ستاره هایی چون فرانک ریبری و آرین روبن کند، اما قاعدتا بارسا ترجیح می دهد این بازیکن بخشی از قرارداد خرید نیمار لقب گیرد.

در نهایت شاید عثمان دمبله کلید راضی شدن پاری سن ژرمن به فروش نیمار باشد. نیمار دیگر علاقه ای به بازی کردن برای پی اس جی ندارد و آنها قصد دارند با فروش ستاره 27 ساله خود، دمبله و کوتینیو را جذب کرده و دو ستاره در کلاس جهانی را راهی پاری سن ژرمن کنند.

انتقال جنجالی نهایی می شود؟/ ستاره فرانسوی؛ کلید انتقال نیمار به بارسلونا (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند