نگاهی به برترین شماره پیراهن های استقلال ؛ چه کسی 7 خطرناک را می پوشد؟!


بازیکنان جدید استقلال با چه شماره هایی به میدان می روند؟! نوشته نگاهی به برترین شماره پیراهن های استقلال ؛ چه کسی 7 خطرناک را می پوشد؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نگاهی به برترین شماره پیراهن های استقلال ؛ چه کسی ۷ خطرناک را می پوشد؟!

شماره‌های مهم استقلال به چه کسی می‌‎رسد؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۲
نگاهی به برترین شماره پیراهن های استقلال ؛ چه کسی 7 خطرناک را می پوشد؟!

بازیکنان جدید استقلال با چه شماره هایی به میدان می روند؟!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هنوز شماره بازیکنان جدید استقلال مشخص نشده است. برخی شماره های محبوب مانند ۸ و ۱۰ و۱۱ مالک دارند و بر تن بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی و روح اله باقری و مرتضی تبریزی است. اما با جدایی احتمالی و خداحافظی تعدادی از بازیکنان استقلال چند شماره خوب خالی شده است که در فصل جدید مالک های جدیدی خواهد داشت.

شماره یک

شماره یک در چند فصل اخیر برتن مهدی رحمتی بود اما با جدایی او شماره اول آبی ها خالی می شود. مالک جدید شماره یک از حالا مشخص است. حالا این پیراهن آماده است تا حسین حسینی آن ا بر تن کند.قبل از مهدی رحمتی گلری که در چند فصل اخیر پیراهن استقلال را بر تن کرده بود محسن فروزان است.

شماره ۲

شماره ۲ استقلال سالها برتن خسرو حیدری بود که بهترین دفاع راست یک دهه اخیر فوتبال ایران محسوب می شود. با خداحافظی او از فوتبال حالا شماره ۲ آزاد است. وریا غفوری که در تیم ملی هم شماره ۲ می پوشد گزینه اصلی است. اگر وریا به شماره ۲۱ خودش عادت کرده باشد آنوقت فرشاد محمدی مهر گزیته بعدی خواهد بود.

شماره ۴

هنوز سرنوشت پیراهن شماره ۴ مشخص نیست. روزبه چشمی مالک اصلی این پیراهن است اما تکلیف ماندن و رفتن او هنوز مشخص نیست. اگر روزبه جدا شود احتمالا پیراهنش به یکی از ۲ مدافع تازه وارد استقلال یعنی سیاوش یزدانی یا میلاد باقری خواهد رسید. قبل از روزبه شماره ۴ برتن امیر حسین صادقی بود.

شماره ۵

شماره ۵ استقلال در فصل گذشته آیاندا پاتوسی بود. هافبک اهل آفریقای جنوبی که مانند روزبه هنوز تکلیف ماندن و رفتن اوهم مشخص نیست. اگر این هافبک خارجی از استقلال جدا شود شماره او احتمالا به یکی از ۲ مدافع تازه وارد می رسد. البته شماره ۵ در استقلال معمولا طرفدار زیادی ندارد و کسی برای داشتن آن سر و دست نمی شکند.

شماره ۶

شماره ۶ در سال های اخیر بر تن امید ابراهیمی بود که بعد از جدایی او هافبک دفاعی تازه وارد آبی ها یعنی علی کریمی آن را بر تن کرد و با جدایی کریمی که دیگربه نظر می رسد قطعی شده باشد این پیراهن آزاد خواهد شد. از حالا مشتری و صاحب جدید شماره ۶ مشخص است. مسعود ریگی هافبک دفاعی جدید استقلال که در تیم قبلی خودش یعنی پدیده هم همین شماره را داشت وارث پیراهن کریمی هافغبک دفاعی جدا شده آبی ها خواهد بود.

شماره ۷

پیراهن شماره ۷ برای استقلالی ها شماره پر دردسری است. شماره ۷ بعد از لیگ سیزدهم که فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد دیگر به بازیکنی وفا مکرد. فقط مامه بابا تیام نیک فصل با شماره درخشید که او هم بلافاصله جدا شد. بختیار رحمانی، حسن بیت سعید و مارکوس نومایر بازیکنانی هستند که با شماره ۷ فقط نیم فصل در استقلال دوام آوردند. با طلسمی که به شماره ۷ افتاده و مالک اش بیش از نیم فصل در استقلال نمی ماند باید دید کسی سراغ این شماره محبوب اما خطرناک می رود؟!

شماره ۹

شماره۹ سالها بر تن آقای گل باشگاه استقلال یعنی آرش برهانی بود. برهانی که با لباس ۱۷ آبی در گلزنی طلسم شده بود با این شماره آخرین آقای گل آبی ها در لیگ برتر استقلال به شمار می رود. فصل قبل الحاجی گرو این شماره را می پوشید که در نیم فصل جدا شد. مرتضی آقا خان و علی دشتی ۲ مشتری اصلی این پیراهن هستند که باید دید سرانجام شماره ۹ بر تن کدامیک از آنها می رود؟

ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر