قیمت سیمان افزایش یافت


قیمت  سیمان  افزایش  یافت

طبق مصوبه امروز انجمن سیمان، قیمت سیمان افزایش یافت و نرخ‌های جدید از فردا اعمال می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، صبح امروز جلسه‌ای به منظور بررسی مسائل و مشکلات صنعت سیمان و ارائه راه حل های مناسب و عملیاتی برای برون رفت از وضعیت فعلی و جلوگیری از توقف فعالیت کارخانه‌ها و تنش های کارگری با حضور مدیران عامل و شرکت های تولیدکننده سیمان و کارشناسان ذی‌ربط برگزار شد.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش و تحلیل های مربوطه توسط رییس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان و بحث و تبادل نظر، گزارشها و تحلیل های مربوط در رابطه با افزایش بی رویه قیمت ارز، قطعات یدکی، فولادهای آلیاژی، نسوزهای مصرفی، دستمزد و غیره ارائه شد. همچنین گزارش مرکز پژوهش های مجلس توسط دبیر انجمن ارائه شد.در تبادل نظر و مباحث مطرح شده تاکید شد که با توجه به قیمت های فروش قبلی، تولید و حفظ اشتغال در صنعت سیمان قابل دوام نیست.

قیمت  سیمان  افزایش  یافت

قیمت  سیمان  افزایش  یافت

بر اساس مصوبه امروز انجمن سیمان، قیمت جدید انواع سیمان به شرح زیر تعیین شد:عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران پیش‌تر گفته بود: نظر به اینکه هزینه های تولید سیمان 60 تا 65 درصد افزایش یافته است، دیگر قیمت های فروش کنونی سیمان پاسخگوی نیاز کارخانجات نیست و در صورتی که این روند ادامه یابد بسیاری از کارخانجات سیمان تعطیل خواهند شد.

فارس

2025

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم