حمایت قضایی مشکل 25 واحد صنعتی خراسان رضوی را حل کرد


حمایت قضایی مشکل 25 واحد صنعتی خراسان رضوی را حل کرد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری 63 نشست کمیسیون حل اختلاف، 143 مصوبه و حمایت قضایی مشکل 25 واحد صنعتی استان حل و از هزار و 300 شغل صیانت شد.

مسعود مهدی زاده مقدم روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی چرمشهر افزود: کمیسیون های حل اختلاف و حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشروع به منظور رفع مشکلات حقوقی و حفظ اشتغال پایدار و تأمین امنیت اقتصادی در ۱۳ شهرک صنعتی با حمایت ویژه دادگستری استان مستقر شده است.

وی با تاکید بر فراهم سازی فضای کسب و کار برای صنعتگران در جنگ اقتصادی، حمایت دستگاه قضایی را عامل تداوم تولید واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی با صیانت از سرمایه گذاری مشروع و بر اساس قانون در کنار سایر مسئولان استانی از تعطیلی واحدهای دارای مشکل جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه بازدید قضات از شهرک ها و نواحی صنعتی برای حمایت از آنها در حال انجام است گفت: در این راستا از ابتدای امسال ۱۹ بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی توسط قضات انجام و منجر به رفع مشکلات برخی از واحدهای تولیدی شده است.

مهدی زاده مقدم با اشاره به راه اندازی دفاتر کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری مشروع در شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: مشکلات تعداد قابل توجهی از واحد های صنعتی در این شهرک ها بدون تشکیل پرونده قضایی و پرداخت هزینه های اضافی با فعالیت این دفاتر رفع شده است.

وی اظهار داشت: با اقدامات حمایتی از صاحبان صنایع ۱۰۱ واحد صنعتی در سال گذشته با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند و اینک در مجموع دو هزار و ۶۰۸ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان فعال است.

وی گفت: ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که ۶ درصد شهرک های مصوب کشور را شامل می شود.

به گفته وی ۴۶ درصد واحدهای تولیدی خراسان رضوی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مستقر می باشند.

۷۴۸۹ / ‏‬ ۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟