خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان هاجر عمدی نیست


خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان هاجر عمدی نیست

شهرکرد- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان هاجر شهرکرد گفت: این مشکل عمدی نیست و مشکل بزودی رفع می شود.

محسن درخشان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در برخی شبکه های اجتماعی عنوان شده است که خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان هاجر بصورت عمدی بوده است.

وی ادامه داد: برخی افراد سعی دارند با دامن زدن به شایعات و اخبار بی اساس، خرابی دستگاه آنژیوگرافی را به اختلافات گروه قلب دانشگاه گره بزنند در حالی که این مساله از اساس تکذیب می شود.

درخشان با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای تعمیر دستگاه آنژیوگرافی، تصریح کرد: تلاش می شود تا در کمترین زمان و ظرف هفته آینده به چرخه درمان استان بازگردد و تا آن زمان برای بیماران درمان جایگزین در نظر گرفته شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از نصب یک دستگاه دیگر آنژیوگرافی در بیمارستان هاجر خبر داد و پیش بینی کرد این دستگاه نیز ظرف ۱۰ روز آینده نصب و راه اندازی شود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با در اختیار داشتن ۲ مرکز آموزشی- درمانی، ۸ بیمارستان، یک هزار و ۵۱۶ تخت فعال بیمارستانی، ۹۸ آمبولانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) و بیمارستانی و ۵۱ آمبولانس مراکز بهداشتی و امکانات تشخیصی به جمعیت بیش از ۹۴۷ هزار نفری استان خدمات رسانی می کند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش