بهشتی مظلوم زیست و مظلوم هم به شهادت رسید


بهشتی مظلوم زیست و مظلوم هم به شهادت رسید

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام جعفر واضحی آشتیانی گفت: جریان نفاق در اوایل انقلاب تحمل پذیرش حضور آیت‌الله بهشتی را نداشت که در نهایت به شهادت این مرد الهی مبادرت کردند؛ این شخصیت، مظلوم زیست و مظلوم هم به شهادت رسید.

بهشتی مظلوم زیست و مظلوم هم به شهادت رسید

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با هفته قوه قضاییه با حضور اعضای شورای اداری و شورای تأمین کوهبنان نماز وحدت، چهارم تیرماه در نمازخانه دادگستری این شهرستان اقامه شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام جعفر واضحی آشتیانی از علمای شهر قم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و یاران شهیدش، گفت: جریان نفاق در اوایل انقلاب تحمل پذیرش حضور آیت‌الله بهشتی را نداشت که در نهایت به شهادت این مرد الهی مبادرت کردند؛ این شخصیت، مظلوم زیست و مظلوم هم به شهادت رسید.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف بعثت انبیا، وحدت و یکپارچگی در جامعه است. لذا، پیامبر(ص) حجت خدا بر روی زمین است و خداوند خواست تا ایشان در رأس حکومت بشریت باشند تا مردم زیر پرچم یک انسان واحد و کامل جمع شوند.
وی بیان کرد: اگر خدای متعال حضرت علی(ع) را جانشین پیامبر(ص) قرار داد به این دلیل بود که جامعه نظم بگیرد، چراکه یکپارچگی زیر سایه ولایت و رهبری رقم می‌خورد.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حضرت علی(ع) در رسیدن به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام کوتاه نیامد، جنگ‌ها را پذیرفت و سختی‌ها راتحمل کرد تا جامعه به وحدت برسد.
وی گفت: وحدت واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که در عمل، گفتار و کردار، مردم، مسئولان، علما و فضلا به یک وحدت رویه برسند که راه رسیدن به وحدت رویه توسل و تمسک به ولایت و رهبری است.
حجت‌الاسلام واضحی آشیانی تصریح کرد: اگر به‌دنبال اطاعت اهل بیت(ع) هستیم، باید اطاعت علمای ربانی را بپذیریم که در رأس آنان ولی امر مسلمین جهان قرار دارد، شخصیتی که جریان اهل بیت(ع) را پرچم‌داری می‌کند.
وی تأکید کرد: همه باید زیر یک پرچم قرار بگیرند که این پرچم امروز در دست ولایت و رهبری است تا به‌دست صاحب اصلی انقلاب سپرده شود.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403