تحقیق در خصوص تفاوت زنان و مردان


نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که زنان در به خاطر سپردن جزئیات خاطرات رویدادی به ویژه در مورد چهره افراد، از مردان بهتر عمل می‌کنند. طبق اخبار علمی، نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که زنان در به خاطر سپردن جزئیات خاطرات رویدادی به ویژه در مورد چهره افراد، از مردان بهتر عمل می‌کنند. ⁣⁣به گزارش پایگاه اینترنتی «مدیکال دیلی»، حافظه رویدادی (Episodic...

تحقیق در خصوص تفاوت زنان و مرداننتایج یک پژوهش جدید نشان داد که زنان در به خاطر سپردن جزئیات خاطرات رویدادی به ویژه در مورد چهره افراد، از مردان بهتر عمل می‌کنند.

طبق اخبار علمی، نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که زنان در به خاطر سپردن جزئیات خاطرات رویدادی به ویژه در مورد چهره افراد، از مردان بهتر عمل می‌کنند.

⁣⁣به گزارش پایگاه اینترنتی «مدیکال دیلی»، حافظه رویدادی (Episodic memory) یکی از آن مهارت‌هایی است که امکان شکوفایی را برای نژاد بشر در جهان فراهم می‌کند. به نقل از دایرهالمعارف عصب‌شناسی، خاطرات رویدادی آن دست از خاطراتی هستند که در جریان رویدادهای شخصی که یک فرد تجربه می‌کند، به طور خودآگاه به یاد سپرده می‌شوند.

⁣⁣این پژوهش عصب‌شناختی همچنین نشان داد که زنان به طور خاص در به یاد آوردن دیالوگ‌ها، جای قرارگیری اشیا و رویدادهای یک فیلم و به خاطر سپردن چهره‌ها و تصاویر حسی نیز از مردان بهترند.

⁣جنس مونث همچنین در به خاطر آوردن رایحه و عطر اشیا نیز یک قدم از جنس مذکر جلوتر است.

این در حالی است که مردان در مقابل در به خاطر آوردن اطلاعات انتزاعی و داده‌های مربوط به جهت‌یابی موفق‌تر از زنان عمل می‌کنند.

منبع: ایرنا

=========

تفاوت زنان و مردان،فرق زنان و مردان،زنان با مردان چه تفاوتهایی دارند،ویژگیهای زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان،فرق زنان و مردان،زنان با مردان چه تفاوتهایی دارند،ویژگیهای زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان،فرق زنان و مردان،زنان با مردان چه تفاوتهایی دارند،ویژگیهای زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان،فرق زنان و مردان،زنان با مردان چه تفاوتهایی دارند،ویژگیهای زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان،فرق زنان و مردان،زنان با مردان چه تفاوتهایی دارند،ویژگیهای زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان،فرق زنان و مردان،زنان با مردان چه تفاوتهایی دارند،ویژگیهای زنان و مردان چیست؟،تفاوت زنان و مردان چیست؟،

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی