اعلام نتایج دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد


نتایج دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی تا عصر امروز چهارشنبه مورخ 5 تیر اعلام خواهد شد

اعلام نتایج دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی؛ داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد کردن شناسه ثبت نام که در زمان ثبت نام دریافت کردند و کد ملی از نتیجه خود مطلع شوند.
برای داوطلبانی که بدون رعایت شرایط اولیه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نسبت به ثبت نام خود در این دوره اقدام کرده اند، نتیجه‌ای اعلام نشده و علت نبود اعلام نتیجه در کارنامه صادره به ایشان گزارش شده است.
علاوه بر این نتیجه برخی از داوطلبان به دلیل نقص پرونده به صورت مشروط اعلام شده است که این دسته از متقاضیان لازم است حداکثر تا ۱۹ تیر نسخه‌ای از ریز نمرات کارشناسی ارشد خود را به منظور رفع نقص به مرکز سنجش و پذیرش تحویل نمایند.
آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته/ گرایش دعوت به مصاحبه شدند لازم است حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۱۱ تیر از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کنند. ثبت نام نکردن در سامانه برای شرکت در مصاحبه به منزله انصراف است.
مصاحبه کلیه رشته گرایش‌های دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ به صورت متمرکز از ۲۲ تیر در تهران برگزار می‌شود. زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره بزودی اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن