مسابقه طراحی محیطی بخشی از رود دره فرحزاد برگزار می شود


مسابقه طراحی محیطی بخشی از رود دره فرحزاد برگزار می شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: مسابقه طراحی محیطی؛ ارتباط پیاده راه میان امامزادگان عینعلی و زینعل با روددره فرحزاد و بخش شرقی آن هفته آینده برگزار می شود.

کاوه حاجی علی اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عنصر ارتباط، نقش مهمی در ارتقای کیفیت های فضایی یک مکان دارد افزود: آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) در کنار رود دره فرحزاد یکی از مکان‌های مهم شهر تهران است که تاکنون هم پیوندی مناسبی با پیرامون خود برقرار نکرده است.
وی اظهارداشت: از همین رو و با هدف حفظ و ارتقاء جایگاه کارکردی و معنایی آستان متبرکه امامزادگان زینعلی و عینعلی (ع) و محیط طبیعی و عملکردی همجوار بویژه رود دره فرحزاد و ضلع شرقی آن، ایجاد ارتباط و همپیوندی میان آنها، مسابقه طراحی محیطی این محور در روزهای آینده برگزار خواهد شد.
علی اکبری خاطرنشان کرد: این مسابقه بصورت تک مرحله ای برگزار می شود و جوایز ارزشمندی برای نفرات اول تا دهم این مسابقه در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه طرح نفر اول اجرا خواهد شد یادآور شد: اطلاعات تکمیلی این مسابقه بزودی در تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی اینترنتی http://nosazi.tehran.ir/ منتشر خواهد شد.
تهرام / ‏۹۳۵۳/‏/‏۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق