به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: در همین راستا با رایزنی‌های مداوم مهندس بازوند خوشبختانه کرمانشاه توانست میزبانی جشنواره ملی پویانمایی را کسب کند.

او گفت: پویانمایی و عروسک گردانی یک هنر محبوب و مورد اقبال مردم است و در کشور بازتاب زیادی در شبکه های تلویزیونی پرمخاطب خواهد داشت و این یک فرصت بزرگ برای معرفی استان است.

این مقام مسئول گفت: کرمانشاه در ایام برگزاری جشنواره شاهد حضور هزار و صد نفر مهمان خواهد بود که تعداد زیادی از آنها از هنرمندان طراز اول کشور هستند.

به گفته کریمی، مدیریت ارشد استان تمام توان خود را به کار گرفته است تا این همایش بزرگ به شکل شایسته و آبرومندی برگزار شود و در همین راستا امکانات اسکان، حمل و نقل و خدمات رسانی ادارات و دستگاه های مختلف مانند؛ شهرداری، میراث فرهنگی، آتش نشانی، فرهنگ و ارشاد، فرمانداری ها، علوم پزشکی و دیگر دستگاه ها را به کار گرفته ایم تا با کمترین هزینه و بهترین امکانات این همایش را برگزار کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: کرمانشاه خوشبختانه از ظرفیت هتلی مناسبی برخوردار است و بخشی از مهمانان در این هتل ها اسکان داده خواهند شد و از ظرفیت مهمانسراهای ادارات استان هم برای اسکان مهمانان بهره گرفته‌ایم.

کریمی در پایان تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب جشنواره اندیشیده شده و تلاش می کنیم میزبان شایسته ای باشیم.