برای ادرار سوختگی کودک چه کنیم؟


برای ادرار سوختگی کودک چه کنیم؟

کرم اگزاسین آرامش را به کودکتان باز می گرداند.

راش پوشک Diaper rash یا ادرار سوختگی نوزاد، نوعی درماتیت یا التهاب پوستی است که به صورت نقاط قرمز رنگی روی پوست ظاهر می شود و در قسمت هایی از بدن کودک که زیر و اطراف پوشک قرار می گیرد، مشاهده می گردد. ادرار سوختگی پای نوزاد اغلب به دلایلی مانند تعویض دیر به دیر پوشک، اسهال، حساسیت پوستی و عرق سوز شدن رخ می دهد. ادرار سوختگی نوزاد می تواند سبب بی‌قراری، بی‌خوابی و آزار طفل گردد، بی‌تابی‌هایی که حتی خواب شبانه کودک را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

برای ادرار سوختگی کودک چه کنیم؟

در عین حال پوست لطیف نوزاد می تواند نسبت به دستمال مرطوب و یا استفاده از پوشکی با نام تجاری جدید، یا استفاده از یک شوینده و یا نرم کننده لباس که برای لباس‌هایش استفاده می شود حساسیت نشان دهد. حتی ترکیبات تشکیل دهنده لوسیون ها، پودر و روغن های کودک نیز می تواند منجر به بروز حساسیت پوستی در کودکان گردد.

برای رفع ادرارسوختگی سریعاً به فکر چاره باشید

سوختگی پوشک اگر سریع و به موقع درمان نشود، احتمال ابتلا به عفونت های پوستی، قارچ های بیماریزا و حساسیت های پیشرفته افزایش می یابد که در مراحل بعدی به زخم های دردناک تبدیل می شود. این عوارض با درد و سوزش، خارش و بی تابی شدید کودک همراه می شود، بنابراین والدین باید درمان سریع و به موقع ادرارسوختگی را جدی بگیرند.

چه کارهایی باید کرد

اولین قدم برای پیشگیری و کنترل ادرار سوختگی این است که پوشک کودک را زود به زود عوض کنید تا مواد محرک ادرار و مدفوع تماس کمتری با پوست نواحی پوشک شده داشته باشند.

قدم بعدی استفاده از کرم هایی است که برای پیشگیری و درمان ادرار سوختگی کودک در داروخانه ها وجود دارد. کرم‌هایی که با کمک آن‌ها می‌توانید مقاومت پوست ناحیه پوشک را در برابر سوختگی افزایش دهید و موجب نرم شدن و تقویت پوست این ناحیه شوید.

کرم اگزاسین کودک

کمپلکس ضد آسیب های پوستی اگزاسین با دارا بودن مواد موثره ویژه طبیعی و بافتی نرم و غیرچرب، به نحو بسیار موثری صدمات پوستی ناشی از ادرار سوختگی را بهبود می‌بخشد. کرم اگزاسین ضمن اثر مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی طولانی مدت، التهاب و قرمزی پوست را کاملا تسکین می دهد. در ضمن از رشد و تجمع میکرب ها در ناحیه ملتهب جلوگیری می کند. مواد موثره کرم که همگی مواد مفید و آنتی اکسیدان از منابع طبیعی هستند شامل فلاوونوئیدها، آنتوسیانین، ساپونین، گلیکوزید های ایریدوئید و عصاره جو دوسر است. فلاوونوئیدها و آنتوسیانین ها، آنتی اکسیدان های گیاهی به‌عنوان محافظت‌کننده‌های طبیعی از سلول در برابر شوک های اکسیدانی، سم زدایی و ترمیم بافتی هستند. ساپونین ها و ترکیبات ایریدوئیدی از بافت در مقابل التهابات، عفونت های میکربی و قارچی محافظت می کنند.

در ساخت کرم اگزاسین از پارابن، استرویید (کورتون)، اسانس، پارافین و رنگ استفاده نشده و برای مصرف روزانه نوزادان و کودکان ایمن و بی ضرر است. کرم اگزاسین در لابراتوار هولیستیکا کشور فرانسه فرموله شده و توسط شرکت آرین سلامت سینا وارد کشور می گردد.

به‌طور کلی موارد مصرف کرم اگزاسین شامل رفع هرگونه التهاب، سوزش، خارش و خشکی پوست، و ترمیم و بازسازی طبیعی پوست است.

بهبود و درمان اگزمای نوزادان و کودکان پیشگیری و بهبود ادرارسوختگی نوزاد و سوختگی ناشی از پوشک آلرژی و کهیرهای پوستی بهبود و درمان آفتاب سوختگی و سوختگی سطحی پوست کودکان بهبود جوش های نوزادان و کودکان بهبود سرما سوختگی

نحوه مصرف
ابتدا از تمیز و خشک بودن پوست مطمئن شوید، سپس مقدار لازم کرم اگزاسین را بر روی پوست قرار داده و به آرامی پخش کنید تا جذب شود. کرم اگزاسین را می توانید به دفعات و بر حسب نیاز برای پوست کودک خود استفاده کنید.

برای ادرار سوختگی کودک چه کنیم؟

تماس با مشاور

۰۲۱۲۲۶۵۸۵۶۱

۰۲۱۴۰۸۸۳۶۲۹

برای ادرار سوختگی کودک چه کنیم؟

http://ariansalamat.com/fa/محصولات/محصولات-پوستی/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)