فیلم اختصاصی از لحظه وحشتناک شوختن ماشین ها در جاده شیراز


فیلم اختصاصی از لحظه وحشتناک شوختن ماشین ها در جاده شیراز

تصادف زنجیره‌ای روز گذشته گردنه کولی کش شهرستان خرم بید که روز گذشته رخ داد به جان باختن سه نفر از جمله یک سرباز و یک نیروی هلال احمر و مصدومیت بیش از 15 نفرانجامید.

ظهر روز چهارم تیرماه امسال که خودورهای عبوری در محور خرم بید – آباده، در کیلومتر ۱۸ گردنه کولی کش شاهد صحنه هایی دلخراش و رعب آوری بودند. دود سیاه و غلیظی که از آسمان به هوا برخاسته بود حاکی از یک حادثه مر گبار بود.حادثه ای که این بار هم از لنز دوربین شاهدان ماجرا پنهان نماند و لحظه به لحظه اش ثبت شد.

اما جزئیات حادثه چه بود؟ظهر بود که ناگهان ۲ دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند وآتش گرفتند.اما ماجرا به این جا ختم نشد درست در زمانی که مأموران درحال بررسی صحنه بودند یک دستگاه تریلر اف اچ به علت نقص فنی در ترمز با خودرو گشت پلیس برخورد کرد.

اما این حادثه همچنان ادامه داشت و به دلیل اینکه خودروهای عبوری دید کافی در جاده ن داشتند ،در ادامه سه دستگاه سواری با ۱۰ سرنشین با تریلر یاد شده که سیستم ترمز آن دارای نقص فنی بود، برخورد کردند.به این ترتیب بود که در این تصادف مرگبار، سرباز پلیس راه، یکی از امدادگران هلال احمر و یکی از سرنشینان خودروها در دم جان سپردند و ۱۳ نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس