دپارتمان تخصصی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در ارومیه راه اندازی شد


دپارتمان تخصصی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در ارومیه راه اندازی شد

ارومیه- ایرنا- سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: دپارتمان آموزش تخصصی زبان انگلیسی ویژه کودکان زیر هفت سال از تابستان جاری در ارومیه راه اندازی شده است.

امین رستم زاده روز چهارشنبه در کمیته تخصصی تصویب نهایی سرفصل‌های آموزشی دوره‌های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای طراحی فضای آموزشی این دپارتمان از معماران تخصصی آموزشی استفاده شده است، اظهار داشت: در راستای همپوشانی و تکمیل سبک‌های مختلف آموزشی و یادگیری زبان برای کودکان، تلاش شده است تا در لابراتورها و کلاس‌های درس به صورت خلاقانه از دکورهای حجمی آموزشی استفاده شود.

وی هدف از اجرای این طرح برای کودکان زیر هفت سال را ارائه مدل آموزشی همخوان با توانایی کودکان عنوان کرد و افزود: سبک یادگیری کودکان باید متناسب با هوش زبانی، هوش موسیقایی، هوش بصری- فضایی، هوش جسمی، هوش عقلانی، هوش معنوی، هوش هیجانی، هوش درون فردی و طبیعت گرای آنان باشد.

وی بیان کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی به آموزش زبان کودکان مبتنی بر کارآفرینی، فهم اجتماعی، مهارت ارتباطات و مهارت زندگی وخلاقیت ذهنی نونهالان است که این آموزش با تکیه بر ارزش‌های جامعه و کشور در قالب زبان انگلیسی به کودکان ارائه می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تنها با داشتن برنامه‌ای مدون و هدف دار می‌توان آموزشی اثر گذار و اثر بخش برای کودکان رقم زد، تاکید کرد: یکی از شیوه‌هایی که می‌تواند برای کودکان اثر بخش باشد محیط‌ها، مؤلفه‌ها و قالب‌های مورد علاقه کودکان است که شعر، نقاشی، هنر و آموزش‌های غیر رسمی از جمله این قالب‌ها می‌تواند تلقی شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه اعضای کمیته تخصصی تصویب نهایی سرفصل‌های آموزشی دوره‌های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

ساختمان‌های مراکز آموزش زبان جهاد دانشگاهی در ماکو، خوی و ۶ شعبه در ارومیه بر اساس پلان علمی آموزشی تجهیز و تکمیل، نو سازی یا بهسازی علمی گردیده‌اند تا فضاهای آموزشی نیز متناسب با محتوای آموزشی به شکل نوین ارائه خدمات دهد.

۳۲۱۴/‏۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟