به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص خبر جدا شدن بهناز مرادخانی از تیم ملی روئینگ کشور بیان کرد: همیشه دلیل جدا شدن افراد، به‌خاطر وجود اختلاف با فدراسیون نیست. مرادخانی به خاطر مشکلات شخصی و خستگی‌هایی که از اردوهای مداوم خارج شهر داشت از تیم ملی جدا شد. دوری مداوم و طولانی مدت از خانواده باعث شد تا او بخواهد مدتی پیش خانواده خود باشد. اما برای کمک به تیم ملی در تمرینات حاضر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر سولماز عباسی هدایت تیم را بر عهده دارد و مرادخانی به شکل دیگری کنار ما خواهد بود. فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا تمام افزدی که می‌توانند به هر نحوی در راستای موفقیت قایقرانی مفید باشند را دور هم جمع کند.

سهرابیان عنوان کرد: پریسا احمدی از ورزشکاران متعهل ما است که با توجه به شرایط زندگی شخصی او برای این که کنار تیم بماند اجاز ورود و خروج از اردو را دارد. دختران قایقران گناه نکردند که متعهل شدند و ما هم باید به آن‌ها کمک کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: نازنین رحمانی هم در حال در اردو هست، فقط به دلیل یک سری خستگی‌ها و ناراحتی‌ها صحبتی در خصوص خداحافظی کرده که خوشبختانه برطرف شد. مهسا جاور هم که به تازگی مادر شده است، نمی‌توانست دیگر در تیم باشد، اما شاید بعد از مدتی بازگردد.

وی در پایان گفت: من هم از رفتن مرادخانی راضی نیستم، به دلیل این که واقعا مربی خوب و توانمندی بود. مسئله این است که وقتی پای خانواده در میان می‌آید، ما نباید مانع راه آن‌ها شویم.