ارسال پیامک تبلیغاتی و ازدواجی به پزشکان از سوی نظام پزشکی تکذیب شد


ارسال پیامک تبلیغاتی و ازدواجی به پزشکان از سوی نظام پزشکی تکذیب شد

جهانگیری گفت: ارسال پیامک تبلیغاتی و ازدواج پزشکان از سوی سازمان نظام پزشکی را تکذیب می‌کنم.

ارسال پیامک تبلیغاتی و ازدواجی به پزشکان از سوی نظام پزشکی تکذیب شدمحمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارسال پیامک معرفی پزشکان به هم برای ازدواج توسط شرکت‌های خصوصی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی به هیچ عنوان اطلاعات شخصی پزشکان را به فرد یا گروهی نمی‌دهد، ممکن است برخی از شرکت‌ها یا انجمن‌ها شماره‌ پزشکان را از سالیان قبل در اختیار داشته باشند و شماره و اطلاعات را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار دهند.

شماره پزشکان را به کسی نفروخته‌ایم

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی اطلاعات پزشکان را در اختیار فرد یا گروه خاصی برای تبلیغات نفروخته و نداده است، این مسئله را با قدرت تکذیب می‌کنم.

جهانگیری تاکید کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی به پزشکان از طریق سامانه شرکت‌های تبلیغاتی انجام می‌شود و سازمان نظام پزشکی در این امر دخیل نیست.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی افزود: تعدادی افراد سودجو با در اختیار داشتن شماره‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و مسائل دیگر کرده‌اند که سازمان نظام پزشکی به هیچ عنوان موافق این کار نیست.

وی بیان کرد: ارسال پیامک برای ازدواج پزشکان با یکدیگر نیز از طرف افرادی سودجو و فرصت طلب انجام می‌شود و سازمان نظام پزشکی هیچگونه ارتباطی با این امر ندارد.

جهانگیری گفت: برخی از شرکت‌ها دارای شبکه خصوصی است که از طریق آن پیام‌های تبلیغاتی ارسال می‌کنند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص