مدیرعامل تأمین اجتماعی: افراد تحت پوشش سازمان نیازمند ارتقای خدمات بیمه‌ای و درمانی هستند


مدیرعامل تأمین اجتماعی: افراد تحت پوشش سازمان نیازمند ارتقای خدمات بیمه‌ای و درمانی هستند

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف این سازمان مشخص است چون افراد تحت پوشش آن نیازمند ارتقای خدمات بیمه‌ای و درمانی هستند و باید تلاش‌های جدی برای ارتقای این وضعیت انجام شود.

مصطفی سالاری عصر سه شنبه در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید مطالبات معوق سازمان از دولت و بخش‌های دیگر وصول شود. در این زمینه تلاش‌های لازم انجام می‌شود.
وی اظهار کرد؛ انسجام مدیریتی نیز به عنوان یک نیاز ضروری در سازمان تأمین اجتماعی دنبال می‌شود البته به طور یقین راهبردهای این سازمان اولویت بندی می‌شود تا بتوانیم از این طریق خدمات سازمان را سازماندهی کنیم.
* تأمین اجتماعی مشکل نقدینگی دارد

محمد حسن زدا سرپرست پیشین سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان مهمترین دستاوردهای کاری خود در دوران سرپرستی این سازمان پرداخت و اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی مشکل مالی ندارد بلکه اصلی ترین مشکل آن مشکل نقدینگی است و در این مدت روی حل این مشکلات تمرکز کردیم.
وی افزود: اجازه بحران و ایجاد حاشیه را به سازمان ندادیم. یک تحول بزرگ ارائه خدمات غیرحضوری بوده و از ۲۵ تیر ۴۰ سرویس غیرحضوری به بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان ارائه می‌شود. این طرح به نام دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی نامگذاری شده است.

زدا ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی بازیگر اصلی اقتصاد، کشور است و در حوزه درمان و بیمه‌ای عملکرد برجسته ای دارد.
وی در پاسخ به این سوال که برای الکترونیکی شدن خدمات به ویژه حذف دفترچه‌های درمانی چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: موضوع حذف دفترچه و نسخ الکترونیک نیز به یک طرح ملی تبدیل شده و در تمام استان‌ها مستقر شده است. تنها یک مشکل و آن هم طرح امضای الکترونیک وجود دارد که از سازمان نظام پزشکی درخواست کردیم برای تسریع در طرح امضای الکترونیک و سرعت بخشیدن به این طرح ما را یاری کنند.
سالاری مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی روز سه شنبه با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تأیید هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سی و پنجمین مدیرعامل این سازمان از زمان تأسیس آن منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا