واکنش سرمربی یونانی به مذاکره با پرسپولیس در ترکیه


واکنش سرمربی یونانی به مذاکره با پرسپولیس در ترکیه

تاکیس لمونیس یونانی درباره مذاکره با مدیران پرسپولیس برای قبول سرمربیگری این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش جی پلاس؛ مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ راهی ترکیه شده بودند، پس از مذاکره با گزینه‌های مدنظر تا ساعتی دیگر به تهران می‌رسند تا با توجه به تمام جوانت سرمربی جدید شان را انتخاب کنند. البته قرار است از فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸ تمرینات زیر نظر کریم باقری آغاز شود تا سرمربی خارجی سرخپوشان انتخاب و هدایت تیم را برعهده بگیرد.

یکی از گزینه‌های اصلی سرخپوشان، تاکیس لمونیس یونانی است. او سابقه مربیگری در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و ... را دارد و در آسیا نیز کار کرده است. او همراه با المپیاکوس ۵ جام قهرمانی بدست آورده و اکنون با مدیران پرسپولیس در حال مذاکره است تا جایگزین برانکو شود.

مربی ۵۹ ساله پس از خروج از هتل در استانبول در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشتم و اکنون ۲ طرف باید شرایط را بررسی کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. شغل من مربیگری است و باید درباره تیمی که با آن مذکره کنم، بدانم و به طور طبیعی اطلاعات زیادی درباره ایران و پرسپولیس دارم.

او در مورد اینکه به دلیل مسائل مالی با پرسپولیسی‌ها به توافق نرسید، افزود: نه این موضوع درست نیست که بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم، زیرا درباره این موضوع صحبت نکردیم. جلسه امروز برای آشنایی ما و مدیران پرسپولیس بود و باید در آینده دید که با پرسپولیس قرارداد می‌بندم یا خیر؟

لمونیس در پایان گفت:من هم مانند مدیران پرسپولیس در حال ترک استانبول هستم و قرار است با پرسپولیسی ها با ایمیل در ارتباط باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در