پدیده بازیکن استقلال را جذب کرد/ مدافع ذوب‌آهن ماندگار شد/ محمد انصاری در تراکتور؟


پدیده بازیکن استقلال را جذب کرد/ مدافع ذوب‌آهن ماندگار شد/ محمد انصاری در تراکتور؟
تیم فوتبال شهرخودرو خراسان، فرشاد محمدی‌مهر را به خدمت گرفت.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، در ادامه فعالیت تیم بزرگسالان این باشگاه در عرصه نقل و انتقالات، فرشاد محمدی‌مهر، مدافع فصل گذشته باشگاه استقلال با نظر مساعد یحیی گل‌محمدی و با تلاش دکتر فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان با عقد قراردادی رسمی به شهرخودرو پیوست.

محمدی‌مهر ۲۵ ساله سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری پارس جنوبی جم و استقلال تهران را دارد و سال گذشته نیز هر بار برای استقلال به میدان رفت، عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

همچنین مهدی رحمتی، فرشاد فرجی و علیرضا رضایی دیگر بازیکنانی بودند که تا این لحظه به تیم شهرخودرو خراسان پیوسته‌اند.

رضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مرادمند، یونس شاکری، سعید صادقی، علی نعمتی و حسین مهربان از جمله بازیکنانی بودند که قرارداد خود را با شهرخودرو خراسان تمدید کردند.

مدافع ذوب‌آهن ماندگار شد

محمد نژادمهدی، مدافع ارزشمند ذوب‌آهن قراردادش را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده و در جمع سبزپوشان باقی ماند.مدافع ۲۶ ساله ذوب‌آهن فصل گذشته جزو بازیکنان موثر لیگ به شمار آمده و در ۱۶ بازی که برای ذوب‌آهن به میدان رفت، یک گل نیز به ثمر رساند.

نژادمهدی از سال ۹۴ به عضویت ذوب‌آهن درآمده و بدین تریب با تمدید کردن قراردادش در لیگ آینده پنجمین فصل حضورش در ذوب‌آهن را تجربه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد