بررسی فولکس واگن پاسات


بررسی فولکس واگن پاسات

این خودرو مجهز به سیستم کمکی پارک است که به صورت کامل می‎تواند پارک کند؛ اما به شما کمک می‌کند که می‎توانید در جای پارک مورد نظر پاک کنید یا خیر و این برای شهر شلوغی مانند تهران آپشن بسیار خوبی است

سدان پاسات دومین خودرو از برند فولکس واگن است که در سال ۱۹۷۳ برای اولین بار وارد خط تولید این کارخانه شد. این خودرو موفق به فروش بی شماری در بازارهای جهانی شده است و به جرات میتوان گفت فولکس واگن پاسات یکی از بهترین سدانهای موجود در بازار است.

این خودرو مجهز به سیستم کمکی پارک است که به صورت کامل میتواند پارک کند؛ اما به شما کمک می‌کند که میتوانید در جای پارک مورد نظر پاک کنید یا خیر و این برای شهر شلوغی مانند تهران آپشن بسیار خوبی است. در صورت پیدا کردن جای مناسب کافیست دنده را روی دنده عقب قرار دهید، دستان خود را از روی فرمان به صورت کامل بردارید ولی باید تمام حواس شما روی پدال گاز و ترمز باشد (نیازی ندارد که گاز دهید اما ترمز را داشته باشید) البته این خودرو سیستمی دارد که از اینکه هنگام دنده عقب رفتن شما بخواهید خیلی سریع و تند تصادف کنید جلوگیری میکند؛ پس از نزدیک شدن به جای پارک به شما میگوید که ترمز گرفته، دنده را عوض کنید، فرمان برمیگردد، دستور حرکت به جلو داده و در نهایت هم دستور ترمز را به شما میدهد و پس از پارک کردن، پیامِ امکان استفاده از فرمان را میدهد. از دیگر آپشنهای این خودرو: ماساژور صندلی راننده است که متاسفانه دکمه‌های آن جای خوبی قرار ندارند، صندلی شاگرد تنظیم ۸ حالته به همراه تنظیم گودی کمر دارد، سیستم صوتی بسیار خوب را میتوان نام برد.

بسیاری از افراد با کارایی گیربکس دو کلاچه خشک این خودرو آشنا نیستند؛ در سربالایی و یا در ترافیک فکر نکنید که این خودروی گیربکس معمولی AT دارد، پای شما یا روی ترمز و یا روی گاز قرار دارد؛ اما اگر ایستاده‌اید خلاص کنید و یا پای شما حتماً روی ترمز باشد که کلاچ رها باشد. اگر پا را از روی ترمز برداشته و گاز ندهید خودرو شروع می‌کند به نیم کلاچ کردن و در این حالت فشار وحشتناکی به آن وارد میشود؛ البته شما اتوهلد را هم دارید اما باز هم وقتی ترمز را رها میکنید کمی اذیت میکند که در واقع قاعده اصلی گیربکسهای دو کلاچه است. وقتی در سربالایی هستید بهتر است از اتوهلد استفاده کنید و زمانی که پا را رها میکنید باز هم کلاچ درگیر نمیشود. در مواقعی که ممکن است از اتوپارک استفاده نکنید و حواس شما به دوربین عقب هم نباشد خودرو به صورت عجیبی خودش ترمز میگیرد و بر روی صفحه نمایشگر پشت فرمان مینویسد که مانور پارکینگ بوده و برای جلوگیری از تصادف کردن با خودروی عقبی است؛ فاصله زیاد را با خودروی عقب نگه میدارد در صورتی که شما میتوانید به آرامی حرکت کرده و بچسبانید اما اگر سرعت شما زیاد باشد درجا روی ترمز میکوبد.

از آپشنهای خودرو فلوکس واگن پاسات میتوان به: ورود بدون کلید و دکمه، استارت دکمهای، فرمان برقی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، صفحه نمایشگر لمسی با شش بلندگو استریو، تنظیم برقی آینهها به همراه گرمکن،سانروف برقی، ماساژور صندلی راننده، شیشههای سولار و دودی، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی و هشت کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی جلو و جانبی عقب) اشاره کرد.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو فولکس واگن پاسات به آگهیهای بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403