علائم بارداری پسر، روزهای اول چیست؟


علائم بارداری پسر، روزهای اول چیست؟

اطلاع از علائم بارداری پسر در روزهای اول به شما کمک می کند تا جنسیت جنین خود را در همان ابتدای کار حدس بزنید.

اطلاع از علائم بارداری پسر در روزهای اول به شما کمک می کند تا جنسیت جنین خود را در همان ابتدای کار حدس بزنید. گرچه علمی ترین و ساده ترین روش آن است که در پایان هفته 16 با کمک سونوگرافی از جنسیت جنین خود مطلع شوید، اما در میان عوام عقایدی مبنی بر حدس زدن جنسیت جنین از روی علائم و نشانه های مادر وجود دارد که در این مطلب آنها را برای شما بازگو می کنیم. بنابراین اگر می خواهید علائم حاملگی پسر در ماه اول را بدانید به خواندن این مطلب ادامه دهید.

آیا امکان تشخیص جنسیت جنین در روزهای اول بارداری وجود دارد؟
هیچ گاه در هیچ فرهنگی ارجحیت یک جنس بر جنسیت دیگر و یا تمایل به داشتن فرزندی با جنسیت بخصوص پسندیده نیست. فرزندان چه دختر باشند و چه پسر همگی بهترین هدیه های خداوند به مادر و پدر هستند. درگذشته معمولا خانواده ها تعداد فرزندان زیادی داشته اند که گاها براساس شانس و اقبال تعدادی دختر و تعدادی پسر می شدند. امروزه به علل گوناگون از جمله بالا رفتن سن ازدواج، شاغل بودن مادران، تمایل به ادامه تحصیل، مشکلات مالی و ... بسیاری از خانواده ها خصوصا در کلان شهرها به یک تا دو فرزند بسنده می کنند. از این رو آنها برای داشتن جنسیت مورد علاقه شان نمی توانند بارها و بارها شانس خود را امتحان کنند. همین امر سبب شده که روش های تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح رواج گسترده ای پیدا کند و بسیاری افراد در تلاش باشند تا جنسیت مورد علاقه خودشان را باردار شوند.
حال با تمام این ها و بعد از مثبت شدن تست بارداری، مادر و پدر می خواهند بدانند که آیا تلاش ها موقت آمیز بوده است؟ علائم بارداری پسر در روزهای اول چیست؟ نشانه های بارداری دختر در هفته های اول کدام است؟
حالت دیگر این است که مادر بدون تلاش برای تعیین جنسیت باردار شده است اما اکنون می خواهد بداند که علائم بارداری پسر در ماه اول حاملگی چیست و یا علائم بارداری پسر در هفته اول چگونه بروز می کند.
لازم است بدانید که بهترین و علمی ترین روش اطلاع از جنسیت جنین آن است که در ساده ترین روش تا انتهای هفته 16 بارداری صبر کنید و سپس از طریق سونوگرافی از جنسیت فرشته کوچکتان مطلع گردید. در روش دیگر مادرانی که به هردلیلی از جمله مثبت بودن آزمایش های غربالگری مرحله اول اقدام به انجام CVS، آمنیوسنتز و یا تست سل فری می کنند، می توانند کمی زودتر از این تاریخ یعنی حوالی هفته های 13 تا 15 از جنسیت جنین خود مطلع شوند.

علائم بارداری پسر در روزهای اول
دراین میان یک سری نشانه هایی وجود دارد که البته همگی غیر علمی بوده و بر اساس مشاهدات و نشانه های مادران باردار جنسیت جنین شما را پیش بینی می کند که در ادامه مطلب برخی علائم بارداری پسر در روزهای اول گرد آوری شده اند:
- گفته می شود مادرانی که جنین پسر دارند دچار ویارهای ترش و شور می شوند.
- اگر مادر در دوران بارداری زیباتر شده، موهای درخشان پیدا کنند و پوستی زیبا و بدون آکنه داشته باشند جنین پسر در شکم دارد.
- داشتن حالت تهوع در اول صبح و هنگام بیدار شدن از خواب به نفع حاملگی دختر است.
- اگر در مراجعات مکرر سونوگرافی ضربان قلب جنین شما کمتر از 140 ضربه در دقیقه باشد، احتمال پسر بودن جنین بیشتر است.
- داشتن حس سبکی در شکم به نفع بارداری پسر است.
- اگر مادری در پاهای خود احساس سردی داشته باشد، احتمال پسر بودن جنین او بیشتر است.
- خشک شدن و پوسته پوسته شدن دست ها از نشانه های بارداری پسر محسوب می شود.
مجددا تاکید می کنیم که هیچ یک از این نشانه های پایه و اساس علمی نداشته و صرفا بر اساس مشاهدات و نتیجه گیری های عوام در بین مادران عمومیت پیدا کرده است اما می تواید یک روش سرگرم کننده برای حدس زدن جنسیت جنین در دوران شیرین بارداری باشد. حال به نشانه های بدن خود توجه کنید آیا علائم بارداری پسر در روزهای اول را در خود مشاهده کرده اید؟ چند مورد از موارد ذکر شده را در خود می بینید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو