سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان


سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان

خرید یک سیستم خانگی این روز‌ها امری بسیار سخت و با توجه به بازار نا‌بسامان این‌ روز‌ها کاری دشوار طلقی می‌شود. ما در این قسمتم از سیستم پیشنهادی با بودجه‌ای محدود قطعاتی را کنار هم قرار داده‌لیم که بهترین کارایی را برای شما داشته باشد. با ما در بخش سری مقالات سیستم پیشنهادی ماه همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی قطعاتی بپردازیم که...

خرید یک سیستم خانگی این روز‌ها امری بسیار سخت و با توجه به بازار نا‌بسامان این‌ روز‌ها کاری دشوار طلقی می‌شود. ما در این قسمتم از سیستم پیشنهادی با بودجه‌ای محدود قطعاتی را کنار هم قرار داده‌لیم که بهترین کارایی را برای شما داشته باشد. با ما در بخش سری مقالات سیستم پیشنهادی ماه همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی قطعاتی بپردازیم که در کنار بودجه محدودی که در اختیار داریم بهترین کارایی را در محدوده رابط کاربری مالتی‌مدیا و وب‌گردی به شما ارئه دهیم. قطعاتی که در این سیستم به‌کار رفته از حیث قیمت در کمترین حالت خود قرار دارند و به خاطر وضعیت قیمت‌ها کمتر از این نخواهد شد. البته لازم ذکر است که در این سیستم پیشنهادی با این‌که امکان قرار دادن بعضی قطعات با قدرت و قیمت پایین‌تر وجود داشت اما به دلیل مهم بودن آن قطعه و برای آینده‌نگری از قطعات بهتر و برند معتبر و به طبع قیمت بالا‌تر استفاده شده است.

توجه: به دلیل نوسانات شدید قیمت اگر قصد استفاده از این قطعات و سیستم پیشنهادی را دارید، حتما قیمت بروز قطعات را از بازار کامپیوتر شهر خود و یا سایت‌های معتبر جویا شوید.

مشخصات قطعات پیشنهادی

پردازنده: Intel® Pentium G4400 Skylake Processor

قیمت: 905 هزار تومان

ماردبورد: BIOSTAR H110MHC LGA1151 H110 Mainboard

قیمت: 795 هزار تومان

رم: Gskill AEGIS Series 4GB 2400Mhz CL17 Single DDR4

قیمت: 290 هزار تومان

هارد: Toshiba DT01ACA100 1TB 7200Rmp 32MB SATA3 HDD

قیمت: 560 هزار تومان

منبع تغذیه: Cooler Master Elite V3 350 Power Supply

قیمت: 379 هزار تومان

کیس: MasterTech PHONIX Case

قیمت: 236 هزار تومان

توضیحات در مورد قطعات انتخابی و شرح مشخصات آن‌ها

پردازنده: پردازنده Intel® Pentium G4400 از نسل ششم پردازنده‌های شرکت اینتل با نام اسکای لیک (Skylake) انتخاب شده که با فرکانس 3.3 گیگاهرتز و 3 مگابایت حافظه کش در کنار 2 هسته اصلی و 2 رشته پردازنده فرعی و گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 510 را در خود قرار داده است. این پردازنده از 64 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 1866/2133 مگاهرتز و هم‌چنین گرافیک آن از رزولوشن 4K با نرخ بازسازی 60 هرتز و DirectX 12 و OpenGL 4.4 پشتیبانی می‌کند.

سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان

مادربورد: مادربورد BIOSTAR H110MHC بهترین گزینه موجود با حداقل هزینه برای بروز بودن و انتخاب قطعات نسبتا بروز است. این مادربورد با پشتیبانی از پردازنده‌ های نسل ششم و هفتم اینتل انتخاب کاملی را برای مصرف کننده خود در جهت انتخاب پردازنده قرار بدهد. از نکات خوب این مادربورد پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی مجتمع است که برای کسانی که بودجه محدود دارند و توانایی خرید کارت گرافیک و یا نیاز نبودن برای استفاده از کارت گرافیک را جبران خواهد کرد. لازم به ذکر است که برای استفاده از پردازنده‌های قوی‌تر باید بایوس مادربورد خود را آپدیت کنید.

سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان

رم: رم مورد استفاده در این سیستم از شرکت Gskill است که محصولات بسیار با کیفیتی را در رده‌های مختلف قیمتی برای کاربران خود عرضه می‌کند. چهار گیگ رم در کنار فرکانس 2400 گیگاهرتز و مدت پاسخ گویی CL17 از ویژگی‌های این رم انتخابی است، هم‌چنین این رم ظاهر بسیاری زیبایی دارد و جلوه خوبی به سیستم شما خواهد داد.

سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان

منبع تغذیه: توان مصرفی این سیستم حدود 170 وان است اما به دلیل آینده‌نگری برای ارتقا قطعات و هم‌چنین نیاوردن فشار بیش از حد، پاور انتخابی مقدار بسیار بالاتری نسبت به نیاز کلی سیستم را دارد. پاور را نیز از برند معتبر کولر مستر برای کارایی بهتر و کمتر شدن خطرات ناشی از تغییر ولتاژ که در پاور‌های غیر معتبر وجود دارد انتخاب شد تا با خیال راحت از سیسان خود استفاده کنید.

سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان

کیس: کیس MasterTech PHONIX از نوع Mid Tower و شازگار با مادربورد‌های ATX و Micro ATX است. دلیل انتخاب این کیس که قیمت نسبتا بالایی دارند به خاطر قطعات انتخابی و امکاناتی که نسبت به بقیه کیس‌های هم‌رده خود دارد. این کیس با داشتن پورت USB 3 در پنل جلویی خود و داشتن فن 120 میلی متری تهویه مناسبی را خواهد داشت.

سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان

قیمت تمام شده این سیستم 3 میلیون و 165 هزار تومان است و مناسب کاربران معمولی و مالتی مدیا است. سیستم‌های انتخابی در سایت گیم شات همگی با این نظر که در کنار بودجه محدود بهترین کارایی و قابل ارتقا بودن در آینده است تهیه می‌شود.

کاربران امیدواریم که توانسته باشیم رضایت شما را با این مقالات به دست آورده باشیم کمکی به شما عزیزان کرده باشیم. اگر انتقاد و پیشنهادی در مورد این سری مقالات دارید با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

سیستم پیشنهادی ماه با بودجه 3 میلیون تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی